Pagina's

vrijdag 20 mei 2011

Dag 11; Een favorite foto van jezelf - 30 days challenge

Sorry voor de late update! Vorige week was een drukke week met 3 verjaardagen (maandag mijn vaders vriendin, dinsdag ikzelf, donderdag mijn moeder) en zaterdag op zondag mijn eigen feestje. En daarvan zijn de bovenste foto's, van mijn feestje. Ik vond het moeilijk op een foto te kiezen. Maar ik had zo'n ongelofelijk leuke tijd zaterdag, en, man, wat hebben we veel foto's gemaakt! 569!!! Zo veel foto's, ik kon niet kiezen. Lees snel verder voor meer foto's en het verhaal achter deze foto's.


Zoals ik al had verteld in mijn beste vriendinnen post, zit ik in een vriendinnengroepje van 10. Helaas kon ik ze niet alle 9 uitnodigen op mijn 'feestje' (wat een rot woord), dus Sanne en Démi waren er niet. Het was wel heel gezellig met Suzanne, Cynthia, Anneloes, Emma-Lee, Annika, Maxime en Anna!

Wat er dus gebeurde, we hadden gegeten en Cynthia zat ein bischen te zeuren dat ze geen leuke foto had. Dus ik heel veel foto's van haar maken met mijn iPhone (29 om precies te zijn), en toen wilden anderen ook op de foto, en zo kwam onze fotoshoot tot stand! We hebben tot 0:00 foto's zitten maken. Hier een aantal fave's:





De Gijs-dans! 


Er zijn er nog VEEEEEL meer, en ook nog veel meer leuke, maar dan spam ik deze post, hihi. 

Ik houd van mijn vriendinnen en ik ben super blij met ze. Ik had ook echt een geweldige tijd vorige week zaterdag en ben super blij dat we zo veel foto's hebben gemaakt :D. Love you girls!

xx,
Eva

1 opmerking: