Pagina's

zondag 1 mei 2011

Day 10; Een droom die je deze week had - 30 days challenge


Deze afbeelding heb ik verwijderd omdat ik de rechten niet in mijn bezit heb.

Goedenavond dames! Hebben jullie een leuke Koninginnedag gehad? Nog gefeest? Ik dat laatste niet, maar wel een hele leuke dag gehad. Met mijn oranje Bavariajurkje en rood-wit-blauw op mijn nagels en oogleden, haha. Ik heb best wel lang gewacht met deze post. Dat komt omdat ik niet zo veel droom. Nou ja, je weet het wel, je droomt eigenlijk wel maar je weet er niks van. Dat heb ik dus eigenlijk altijd. Maar afgelopen nacht niet! Klik op "meer lezen" als je wilt weten wat ik heb gedroomd.

En ja hoor, het had te maken met beauty! Daar komt ie:

Ik droomde dat ik in een soort Kruidvat was, samen met mijn moeder, die gewoon een beetje aan het rondlopen was. En de 50% korting actie gelde daar ook!
Eerst ging ik naar de nepnagels, want ik had nog een kortingsbon (heb ik serieus nog steeds), dus die wilde ik gebruiken.
Het was een hele ruime, grote, lege Kruidvat. Er was een Essence schap, maar het waren allemaal rare, limited editions ofzoiets, nooit gezien! En er waren drie, hele brede maar lage delen van het schap, met elk een eigen limited edition en ze waren heel leeg.
Ik liep daar voorbij en liep verder naar de gewone schappen. Ik pakte een paar dingen volgens mij bij Catrice en Essence (de normale schappen), maar het rare was: Er was een Urban Decay schap!!!! Alleen was die echt heeeeeel leeg, er lagen maar een paar dingen in. Onder andere de 24/7 Glide On pencils, dus ik pakte een paarse, een blauwe en een groene volgens mij, en ik liet een boel dingen vallen volgens mij, en toen werd ik wakker :c.

Dat was hem! Echt jammer dat het een droom was, haha. Ik wil wel een Urban Decay schap in onze Kruidvat, haha! En ik kan me nog herinneren dat ik keek naar de prijs van de pencils, en dat was 5,50 en ik bedacht dus dat het 2,75 zou moeten zijn per stuk omdat er 50% korting was, haha. Een nadeel, in het echt zijn die €16,00 per stuk!

Nou ja, dat was het, hopenlijk vonden jullie het een leuke post. Er komt nog een post met een backstage filmpje van het inzingen van de muziek voor de videoclip voor een opdracht van Engels (voor school dus) van mij en 3 vriendinnen (wauw, wat een lange zin) online. Ik denk morgen! :)

xx,
Eva

2 opmerkingen:

  1. Lol jouw droom. Ik heb heel vaak hele rare dromen. En ook echt RARE dromen HAHA XD Ik ben alleen vergeten wat ik deze week droomde... oké ff denken...

    Ja ik kan dus niks bedenken.

    Waarschijnlijk droomde ik over Taylor Lautner.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Emma Ja weet ik, jij droomt cool. ik niet :c

    BeantwoordenVerwijderen