Pagina's

maandag 15 augustus 2011

Filmpje: 25 things in my room @ my mom's


Er is zo'n tag genaamd '50 things in my room'. Ik vind die tag echt heel leuk, dus ik wilde hem gaan doen. Onder het uitzoeken van de spullen kwam ik erachter dat dit nog wel moeilijk kan worden. En toen bedacht ik me dat ik twee kamers heb! Eén bij m'n vader, en één bij m'n moeder. Ik besloot om het op te splitsen: 25 dingen uit mijn kamer bij m'n moeder, en 25 dingen uit mijn kamer bij m'n vader.
En hier zijn de eerste 25 dingen!

Enjoy!

xx,
Eva

2 opmerkingen:

  1. HARRY POTTER EN DE RELIEKEN VAN DE DOOD :D

    Hahah waarom ligt er een kerstmuts in je kamer... En een belleblaas?? Ow nee, de documentatie map. Trauma.

    Awesome filmpje :D

    Suuzzz

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Suuz Die ligt in een kastje van mijn kamer, ik moet toch voorbereid zijn op Kerst!! :D En belleblaas is cool. Uhhhhh documentatie mapp :c

    Danku~

    BeantwoordenVerwijderen