Pagina's

donderdag 21 maart 2013

Spring/Summer 2013 Fashion Wishlist #1 | ASOS & River Island

Het is weer bijna lente (hopelijk), dus de warme dagen komen er weer aan (hopelijk!). Nieuw seizoen = nieuwe kledingkast. In de lente en zomer is mijn kledingstijl veel lichter en vrolijker dan in de winter. Ik voel al wel dat ik zin krijg in warmere dagen, en ik wil ook steeds meer lichtere kleding! Aangezien ik veel kleding wil, en veel droom, heb ik besloten om een enorme lente/zomer fashion wishlist te maken. Ik heb deze opgedeeld in delen, zodat jullie niet in één keer overspoeld worden. Eén ding dat ik alvast kan verklappen: het zullen veel rokjes en jurkjes zijn...
Vandaag deel #1: ASOS & River Island!



ASOS
Ik heb nog nooit iets bij ASOS besteld, maar ik vind veel van hun kleding wel erg leuk! Ze hebben veel te bieden, dus ik heb niet de hele site doorgespit, dan zou de wishlist veeeeeel te groot worden.
  1. ASOS Skirt in Skater Style (€18,18) - Ik heb nu al heel vaak 's ochtends gehad dat ik iets wilde combineren met een zwart skater-rokje. Het enige nadeel: dat heb ik niet. Dit is dan ook het enige item op deze enorme wishlist dat ik ook daadwerkelijk ga kopen!
  2. Somedays Lovin Wind Shifter Swing Dress In Dip Dye (€84,40) - Jeetje wat een lange naam. En wat een enorme prijs! Ik weet dat ik deze nooit zou kopen, alleen al om de prijs. Maar goed, ik denk dat ik 99% van deze wishlist nooit zal kopen. Ik mag toch dromen? Ik vind de stijl en de kleur van het jurkje super leuk.
  3. ASOS Skater Dress With Spot Lace & Mesh Skirt (€49,34) - Wat heeft ASOS met lange namen? Maar goed, dit jurkje vind ik leuk door het model (uitlopend aan de onderkant is voor mij altijd goed), de kleuren en het kant. Hij is vrouwelijk, schattig en sierlijk. Oh, het riempje krijg je er trouwens niet bij, helaas.
  4. ASOS Skater Skirt in Galaxy Print (€20,78) - Ooooh, de galaxy print. Ik heb nog geen enkel galaxy item (ik heb eigenlijk vet weinig leuke kleding...), maar wat zou ik dit rokje graag willen hebben! Als iemand me zou willen sponsoren... graag!



River Island
Ik heb ook nog nooit iets bij River Island gekocht, aangezien ik deze winkel pas sinds kort ontdekt heb. Ik vind wel dat ze leuke kleding hebben, en dan vooral leuke rokjes! Wat houd ik toch van rokjes...

  1. Cream Stud Belted Skater Skirt (€33,00) - Ook een beige/cream skater-rokje lijkt me ideaal, vooral in de zomer. Deze zou ik daarom ook heel graag willen hebben. Hij is basic, en daarom ok zo goed te combineren. Toch vind ik 33 euro voor een basic rokje wel duur... Bij deze krijg je trouwens wèl het riempje erbij, yay!
  2. Black And White Block Coated Skater Skirt (€25,00) - De nepleren rokjes zijn op dit moment heel populair, en ik vind het eerlijk gezegd ook best heel leuk! En deze is met het contrast van het witte en het zwarte toch net weer wat specialer. Ook heel goed te combineren, trouwens. Oké, misschien niet ideaal voor in de lente/zomer, maar ik wil hem alsnog!
  3. Colar Large Pleat Skater Skirt (€25,00) - Dit rokje is dan toch wat geschikter voor de lente, toch? De mooie perzik/zachtroze/koraal kleur vind ik perfect voor de lente, heel zacht en schattig. Ik ben wel van de pastelkleurtjes. 

Nou, dat was #1 van mijn enorme spring/summer fashion wishlist! Over een paar dagen staat deel 2 ingepland, met kleding van Forever21 en H&M! Hopelijk vinden jullie het leuk om te zien!

Wat staat er op jullie fashion wishlist?

xx,
Eva

3 opmerkingen:

  1. Asos en River Island zijn de beste winkels ooit omg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zal ik ook een rokje kopen? Laten we allemaal rokjes dragen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb een geweldig voorstel: Jij koopt al deze kleding, geeft ze aan mij en dan mag je ze soms misschien lenen HAHAHAHAH grapje XD

      Verwijderen