Pagina's

zaterdag 25 mei 2013

Current music loves #1


Deze afbeelding heb ik verwijderd omdat ik de rechten niet in mijn bezit heb.

Hallo iedereen,
Ik was bezig met dingen bedenken voor een volgende Current random favorites, maar toen bedacht ik me dat ik ook wel een apart artikel kon maken over mijn current music loves! De laatste paar maanden ben ik veel nieuwe muziek/artiesten gaan luisteren en ik vond het wel leuk om het te delen!

Deze afbeelding heb ik verwijderd omdat ik de rechten niet in mijn bezit heb.


Allereerst: Paramore! Toen ik wist dat ik naar Pinkpop zou gaan, moest ik wel echt naar muziek gaan luisteren van de artiesten die ik zal gaan zien. Paramore was er één van. Ik wist dat ik vroeger het liedje Misery Bussiness heel erg leuk vond, dus ik wist vrijwel zeker dat ik dit leuk ging vinden. En ik had gelijk! Ik kreeg de hele discography van Paramore van een vriendin (Suzanne; thanks!) van me en ik ben helemaal hooked. Ik vind de gitaren in de muziek van Paramore vrijwel altijd heel vet, en Hayley's stem is gewoon geweldig. Kort nadat ik into Paramore ben geworden kwam ook hun nieuwe album uit (heel origineel genaamd Paramore) en daar is ook de bovenstaande album cover van. Ik vind hun nieuwe album ook heel vet. Mijn favoriete nummers zijn waarschijnlijk Decode, We Are Broken, Crushcrushcrush, Ignorance, Playing God en Ain't It Fun. Maar ik vind nog veel meer leuk!
Oh, en vrijdag ga ik proberen kaartjes te krijgen voor hun eigen concert in de Heineken Music Hall op 5 september!


Deze afbeelding heb ik verwijderd omdat ik de rechten niet in mijn bezit heb.

30 Seconds To Mars hoort ook bij de artiesten die ik op Pinkpop ga zien. Ik kende sommige liedjes al wel en ik wist dat ik 30STM heel vet vond, dus die albums kreeg ik ook allemaal van Suzanne. En ja hoor: ik vind ze heel vet. Heel veel van hun nummers hebben een soort anthem-gevoel. Ook zij hebben net een nieuw album uit. En met net, bedoel ik ook echt net, want hij is pas afgelopen maandag uitgekomen. Hun nieuwe album vind ik ook al heel vet. Mijn favoriete nummers van 30STM zijn Hurricane (de versie zonder Kanye West), Kings And Queens, Night Of The Hunter, Vox Populi en van hun nieuwe album vind ik vooral Up In The Air, Northern Lights en Conquistador heel vet.


Deze afbeelding heb ik verwijderd omdat ik de rechten niet in mijn bezit heb.

De laatste band die ik love die op Pinkpop komt is The Script. The Script is wel wat anders dan Paramore en 30STM, het is veel meer pop. Maar ik vind de liedjes heel leuk en catchy, en Danny zingt heel goed. Ook het rap-achtige-gezang vind ik cool. Mijn favoriete nummers van The Script zijn Broken Arrow, If You Could See Me Now, Exit Wounds, If You See Kay en The Man Who Can't Be Moved.


Deze afbeelding heb ik verwijderd omdat ik de rechten niet in mijn bezit heb.

En nu gaan we nog verder van Paramore vandaan: namelijk naar Demi Lovato. Teske had een artikel gemaakt over Demi's nieuwe album (ook met een leuke naam: Demi) en ik dacht "Even luisteren". En ik was positief verrast! Ik vond de liedjes eigenlijk wel heel mooi en haar stem deed me denken aan Kelly Clarkson, een artiest die ik ook leuk vind. Dus ik downloade het album afgelopen maandag en sindsdien luister ik het (bijna) non-stop. Haar eerdere albums heb ik niet geluisterd, maar mijn favorieten van dit album zijn Shouldn't Come Back, In Case, Nightingale, Warrior en Something That We're Not.

Nou, dat waren mijn current music loves! Vaker doen?

Wat zijn jullie favoriete artiesten?

xx,
Eva

1 opmerking:

  1. Woooww nooit gezien dat ik in dit artikel stond lol.

    MUZIEK <3

    Yay concert voor Paramore and 30stm! :D

    BeantwoordenVerwijderen