Pagina's

dinsdag 24 september 2013

...Hallo? Is daar iemand?

Hallo iedereen,

Daar ben ik weer, eindelijk. Mijn examenjaar is nu echt begonnen en dat hakt er erg in bij mijn blog, zoals jullie waarschijnlijk wel kunnen merken.
Vanavond moest een aardrijkskunde PO ingeleverd worden, en over twee weken heb ik mijn eerst SE week met 6 SE's.
In mijn examenjaar is alles een SE dus ik moet echt overal enorm mijn best voor doen. En om, naast ook nog eens werken elke zondag en soms op donderdag, ook nog een beetje ontspanning te hebben, heb ik geen tijd meer voor mijn blog gehad, en dit zal niet snel veranderen. Hopelijk kan ik in de herfstvakantie meer aan mijn blog werken, dat ik wel iets online kan gooien! Maar voor nu zit het er niet echt in.... sorry!

Goed, dat was mijn sorry-en-excuses-praatje voor deze keer. Hopelijk tot snel!

xxx,
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten