Pagina's

maandag 2 september 2013

Het strijden gaat weer beginnen.

Hoi iedereen,
Een persoonlijk blogje weer, hoera! Het uploaden van het filmpje is helaas niet gelukt, ik was aan gisteren en vandaag eigenlijk de hele tijd niet thuis, ik bleef ook bij een vriendin slapen. De shoplog van Florence komt morgen, waarschijnlijk (hoop ik...)! En vandaag ben ik bij de Primark in Almere geweest en in Amsterdam, dus ook daar komt nog een shoplog van, haha! En ik moet ook nog een vlog van Florence editen, dus die komt ook ooit nog.

Goed, school. Morgen is de eerste schooldag van mijn examenjaar. Help. Ik ben best wel enorm bang voor mijn examenjaar, het wordt nu allemaal zo belangrijk en het moet er echt op aankomen. Meeeeeehhhhhh.
Dit gaat er waarschijnlijk voor zorgen dat mijn blog stil wordt. Het is altijd al stil, maar mijn blog is niet mijn prioriteit, dat is school, dus ik werk eraan als ik tijd en zin heb. :) Wel ga ik vanaf nu, als het goed is, elke maand met een vriendin outfit foto's maken ergens op locatie, dus hopelijk gaan jullie daar nog meer van zien!

Als jullie suggesties hebben voor blogposts, zeg het alsjeblieft, want ik heb weinig inspiratie...

Nja, dat was de persoonlijke update van vandaag, haha.

xxx,
Eva

1 opmerking: