Pagina's

zondag 22 december 2013

ROOM for thought december #2

Hoi iedereen,
Vandaag weer de twee-wekelijkse rubriek met foto's uit mijn leven. ROOM for thought is een app voor de iPhone en Android die je elke dag op een random moment een notificatie stuurt om een foto te maken. Zo krijg je dus van elke dag een random foto! Het leuke is dus dat je echt nooit weet wat voor foto's eruit komen. Om de week op zondag laat ik jullie mijn foto's zien van de afgelopen twee weken.

Deze twee weken heb ik wél 14 foto's kunnen maken, dus vandaag een volle ROOM for thought.


maandag 9 december 2013, 10:51
Op school maakte ik een hele mooie foto van Suzanne. Ja dat heb je als je tegenwerkt, haha.

dinsdag 10 december 2013, 21:50
Dinsdagavond zat ik lekker op de bank met lekkere sokken aan.

woensdag 11 december 2013, 16:06
Woensdag had ik als laatste uur gym en ging ik helaas door mijn enkel :(

donderdag 12 december 2013, 23:36
Ik lag in mijn bed toen ik zag dat ik nog een notificatie had gekregen. Bed, dus.

vrijdag 13 december 2013, 18:16
Die vrijdag was het Paarse Vrijdag en aangezien ik verder geen paarse kleding had, had ik paarse sokken aan.

zaterdag 14 december 2013, 12:10
Zaterdag moest ik van 10 tot half 6 werken dus had ik een half uur lunchpauze. Dit was mijn lunch.

zondag 15 december 2013, 16:22
Zondag ging ik samen met Cynthia naar Zaandam om lekker te shoppen! Ik ben zeker goed geslaagd, een shoplog volgt nog.

maandag 16 december 2013, 10:42
Ik wilde een foto maken van mijn nieuwe rokje, maar toen deed Démi haar hand in beeld en ik was net te laat met het goed doen.

dinsdag 17 december 2013, 14:35
Dinsdag had ik een verkort rooster en was ik om half 1. Dat leek mij de perfecte dag om Kerstinkopen te doen! Ik ging onder andere even bij de boekenwinkel kijken.

woensdag 18 december 2013, 23:59
Yay, kerstlampjes bij mijn bed!

donderdag 19 december 2013, 12:14
In het najaar neem ik elke dag thee mee naar school in mijn thermoskan van de Ikea. En Démi doet peace.

vrijdag 20 december 2013, 20:19
Vrijdag vierde ik Sinterkerst met vrienden. Ik wilde een leuke groepsfoto maken, maar Sanne liep door het beeld. Hier zie je dus alleen Anneloes en Sanne d'r rug. Het was super gezellig, en bedankt, Emma-Lee voor het Duitse gedicht, haha.

zaterdag 21 december 2013, 15:18
Gisteren ging ik van mijn moeder naar mijn vader, maar toen we de stad in wilde rijden stond er zowaar een soort file. We hebben echt 10 minuten in een rij voor hetzelfde stoplicht gestaan omdat het zo druk was. Ugh, de zaterdag voor Kerst…

zondag 22 december 2013, 10:33
Vandaag moest ik werken, maar ter gelegenheid van kerst mochten we allemaal in het zwart komen! Dus vandaag had ik wat leukere kleding aan met werk dan normaal, haha. Het was wel vrij irritant dat mijn rokje steeds omhoog kroop… achja!

Sorry dat deze post zo laat komt, ik was vandaag nogal druk. Moest tot 5 uur werken en daarna moest ik om 7 uur bij de kerk van mijn vriendin zijn voor de Kerstnachtdienst (ik ben zelf niet gelovig, maar mijn vriendin had ons uitgenodigd bij haar iets hippere kerk) en ik ben pas een half uurtje thuis!
Ik wilde hem toch nog wel online hebben vandaag (met nog 9 minuten zondag over, haha!)

En.. VAKANTIE! Ik heb echt heel veel zin in de aankomende weken, vooral in Kerst. Wel wat minder in schoolstress, want na de vakantie heb ik SE-week en twee weken later moet PWS ingeleverd worden en aaahh :(

Wat hebben jullie allemaal gedaan de afgelopen twee weken?

xxx,
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten