Pagina's

dinsdag 15 april 2014

INTRODUCING: cellblockmango YouTube!


Hoi iedereen,
Ik heb iets heel erg leuks om aan jullie te laten zien. Mijn vriendin Cynthia vroeg mij een aantal weken geleden of ik samen met haar een YouTube account aan wilde maken. Ik zei natuurlijk ja (want YT is leuk) en vorige week kregen we eindelijk de kans om wat video's op te nemen. Dus nu schrijf ik jullie deze blogpost om jullie voor te stellen aan: cellblockmango!

Op dit kanaal zullen wij vaak samen video's posten zoals tags, vlogs, shoplogs, filmpjes over boeken en nog veel meer. Ook zullen er wat individuele video's opkomen van ons beide. Dit staat er in de beschrijving van ons eerste filmpje:
Hi! Welkom bij het eerste filmpje van cellblockmango! Laten wij ons even voorstellen. Wij zijn Eva (links) en Cynthia (rechts) en wij zijn twee goede vriendinnen die allebei YouTube heel erg leuk vinden. Zo leuk dat we samen een kanaal zijn gestart. Op dit kanaal gaan wij veel verschillende dingen posten: tags, vlogs, shoplogs, filmpjes over boeken, films, eten, wat we ook maar leuk vinden!

Ons eerste filmpje zie je hierboven: de Friendship Questions Tag! Zo leren jullie onze vriendschap ook wat beter kennen.

Als je je afvraagt wat er dan gaat gebeuren met mijn eigen kanaal, die blijft gewoon bestaan! Op mijn eigen kanaal komen de filmpjes zoals je ze van me gewend bent (shoplogs, vlogs, fashion, beauty, al die dingen) en op cellblockmango komen ook filmpjes van mij over andere onderwerpen (boeken, films, games, tags, etc.) en natuurlijk filmpjes van ons beiden.

Oh, en alle filmpjes van cellblockmango zal ik ook op mijn blog posten. Zo blijven jullie helemaal up to date.

Dus. Waar wacht je nog op? Abonneer op cellblockmango!

xxx,
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten