Pagina's

zondag 25 mei 2014

ROOM for thought mei #2


Hoi iedereen,
Vandaag weer de twee-wekelijkse rubriek met foto's uit mijn leven. ROOM for thought is een app voor de iPhone en Android die je elke dag op een random moment een notificatie stuurt om een foto te maken. Zo krijg je dus van elke dag een random foto! Het leuke is dus dat je echt nooit weet wat voor foto's eruit komen. Om de week op zondag laat ik jullie mijn foto's zien van de afgelopen twee weken.

Deze keer heb ik 13 foto's voor jullie, aangezien ik vandaag naar Rome vlieg! De foto van vandaag zit er dus niet bij omdat ik die nog niet heb gehad en ik nu de ROOM for thought maak. Die foto zullen jullie over twee weken erbij krijgen!



maandag 12 mei 2014, 20:26
Ja hoor, de examens begonnen. Maandag had ik Nederlands (geen idee hoe die is gegaan) en aangezien ik dinsdag vrij was ging ik alvast leren voor AK (wat ik als één na laatste had).

dinsdag 13 mei 2014, 11:55
Ik had dus vrij, dus ging ik in de bieb leren voor Kunst Algemeen, wat ik woensdag had (dat ging trouwens wel oké).

woensdag 14 mei 2014, 13:20
Een lieve foto van lieve kittehs.

donderdag 15 mei 2014, 23:04
Vlak voordat ik naar bed ging keek ik nog even wat YouTube video's.

vrijdag 16 mei 2014, 12:21
Voordat we economie in moesten (dat ging slecht) gingen we buiten zitten chillen. Wat een heeerrrlijk weer afgelopen dagen!

zaterdag 17 mei 2014, 17:13
Zaterdag kwam Suzanne langs om samen met mij een enorme tijdlijn te maken voor geschiedenis, wat we maandag hadden. Was productief en ook nog eens gezellig.

zondag 18 mei 2014, 19:20
Ik was bezig in Inferno van Dan Brown en toen was ik bij hoofdstuk 100! Bijna uit!

maandag 19 mei 2014, 12:24
Na geschiedenis (ging wel oké, denk ik?) fietste ik naar huis in de zon.

dinsdag 20 mei 2014, 20:54
Ik moest nog maar 4 kleine hoofdstukken, dus dinsdag las ik Inferno uit! Ik had dinsdag trouwens wiskunde, dat ging minder dan verwacht, helaas.

woensdag 21 mei 2014, 16:16
Naar huis fietsen na mijn Frans examen. Dat ging ook wel oké? Haha, is zo moeilijk in te schatten!

donderdag 22 mei 2014, 17:25
Donderdag had ik dan mijn laatste twee examens: aardrijkskunde (ging beter dan verwacht) en Engels (te veel wel-niet vragen! D:)! Daarna moest ik helaas werken, maar gelukkig kon ik erheen in shorts.

vrijdag 23 mei 2014, 14:45
Vrijdag ging ik met Démi de stad in (en daarna kwam Cynthia erbij om samen naar X-Men: Days of Future Past te gaan) en we lunchten bij de Hema. Jummie!

zaterdag 24 mei 2014, 20:11
Tijd om koffer in te pakken!!

Dat waren mijn twee weken! De komende twee weken ben ik eerst een week in Rome en daarna heb ik gewoon vakantie. Ik heb er zin in! Oh, dinsdag komt geen cellblockmango video online aangezien ik dus in Rome zit. Sorry!

Wat hebben jullie allemaal gedaan de afgelopen twee weken?

xxx,
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten