Pagina's

zondag 22 juni 2014

ROOM for thought juni #2


Hoi iedereen,
Vandaag weer de twee-wekelijkse rubriek met foto's uit mijn leven. ROOM for thought is een app voor de iPhone en Android die je elke dag op een random moment een notificatie stuurt om een foto te maken. Zo krijg je dus van elke dag een random foto! Het leuke is dus dat je echt nooit weet wat voor foto's eruit komen. Om de week op zondag laat ik jullie mijn foto's zien van de afgelopen twee weken.

Deze keer heb ik 16 foto's voor jullie, omdat ik vorige keer op vrijdag al gestopt was. Dus een lekkere volle ROOM for thought vandaag!

zaterdag 7 juni 2014, 12:25
Jaaaaa, we waren op Pinkpop!! Hier zie je van links naar rechts Laurens, Milan en vooraan Sanne.

zondag 8 juni 2014, 15:02
Oh, wat was het warm die zaterdag op Pinkpop. Ik was ook super verbrand. Hier lagen we volgens mij te chillen en wachten totdat we het eerste vak in gingen voor Ed Sheeran!

maandag 9 juni 2014, 12:11
Nog meer Pinkpop! Hier algen we volgens mij te chillen bij Jett Rebel. Best cool, dat!
Pinkpop was echt super tof, heel warm maar de muziek was geweldig. Volgend jaar weer!

dinsdag 10 juni 2014, 15:50
Dinsdag moest ik bijkomen, dus lekker chillen terwijl ik YouTube video's kijk. Ik moest ook leren voor matching, helaas.

woensdag 11 juni 2014, 10:02
Wachten op de trein! Ik moest weer naar Amsterdam voor mijn matching debat en tentamen. Het ging goed, ik heb hem gehaald! :D

donderdag 12 juni 2014, 23:26
Donderdag kregen we de uitslag van de examens…. GESLAAGD! WOOHOO! Ik moest helaas 's avonds werken maar als troost kregen we een bak Celebrations chocolade. Yummy!

vrijdag 13 juni 2014, 20:37
De eerste wedstrijd van Nederland, yay! Ik keek bij Démi en we hebben hard gejuicht bij alle vijf de goals, haha. Doei Spanje!

zaterdag 14 juni 2014, 12:47
Die avond was het tijd voor mijn feest, dus we hadden veel inkopen gedaan. Ik gaf mijn feest trouwens voor mijn verjaardag (die 10 mei was) en natuurlijk voor het slagen.

zondag 15 juni 2014, 17:25
Het feest kon niet te lang door gaan, want helaas moest ik zondag werken. Hier wachtte ik op mijn broer tot hij me ophaalde.

maandag 16 juni 2014, 16:32
Een rustige dag, maar ik moest even wat dingetjes regelen. Ik had namelijk een boel over van het feest en Suzanne kon wat overkopen.

dinsdag 17 juni 2014, 13:20
Ik probeerde te leren voor mijn wiskunde herkansing (want ik wilde een hoger cijfer) maar het lukte niet helemaal. Dat kan je wel zien aan het feit dat Tumblr open staat, haha.

woensdag 18 juni 2014, 18:03
Het was weer tijd voor voetbal (oh, en mijn herkansing) en dat keek ik dit keer op school! Super gezellig was het, en natuurlijk iedereen keihard juichen op de momenten dat Nederland scoorde en won!

donderdag 19 juni 2014, 12:42
Donderdag maakte ik de foto's voor de shoplog van Rome die jullie al hebben gezien.

vrijdag 20 juni 2014, 17:27
Vrijdag ging ik shoppen met Démi en Suzanne. Zij moesten nog een jurkje kopen voor de diplomauitreiking a.s. donderdag en ik wilde mee! Hier zaten we weer in de trein terug.

zaterdag 21 juni 2014, 10:27
Vakantie is zo chill, je kan gewoon heerlijk uitslapen! Ja oké, het was ook weekend maar ik heb geen verplichtingen meer!

zondag 22 juni 2014, 14:05
Gisteravond gaf Suzanne haar feest en het was heeeeel gezellig. Zo gezellig dat ik pas om half 7 in bed lag… Jup. Dus toen moest ik bijslapen tot 1 uur en nu ben ik dit aan het maken! Om zes uur heb ik nog een feestje, maar daar ga ik niet te lang blijven, haha.

Dat waren mijn twee weken! De aankomende twee weken staan in het teken van diplomauitreiking, feestjes (volgend weekend 3!) en vakantie hebben.

Wat hebben jullie allemaal gedaan de afgelopen twee weken?

xxx,
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten