Pagina's

maandag 18 augustus 2014

ROOM for thought augustus #1


Hoi iedereen,
Sorry voor de lange stilte hierzo, maar ik was op vakantie naar Limburg en had geen tijd meer om de vlog van Londen te editen en uploaden of andere dingen te doen. Mijn vakanties zijn nu echt allemaal voorbij dus als het goed is wordt het minder stil hier. Tenzij ik het over twee weken opeens extreem druk krijg met universiteit… maar goed. ROOM for thought dus!

Vandaag weer de twee-wekelijkse rubriek met foto's uit mijn leven. ROOM for thought is een app voor de iPhone en Android die je elke dag op een random moment een notificatie stuurt om een foto te maken. Zo krijg je dus van elke dag een random foto! Het leuke is dus dat je echt nooit weet wat voor foto's eruit komen. Om de week op zondag laat ik jullie mijn foto's zien van de afgelopen twee weken.

Deze twee weken heb ik helaas één notificatie gemist, dus deze keer heb ik 13 foto's.

maandag 4 augustus 2014, 12:48
Het was weer eens tijd om naar mijn opa en oma en oma in Brabant op bezoek te gaan, dus ik zat in de auto.

dinsdag 5 augustus 2014, 20:43
Altijd gezellig om na het eten een spelletje te doen met mijn moeder en broer en milkshakes te maken. Oh, en ik won een potje! Woohoo!

woensdag 6 augustus 2014, 15:03
Ik heb nieuwe schoenen! Woensdag deed ik ze voor het eerst aan. Ik kocht ze in de sale voor €34,99 in plaats van €69,99! Ik heb zo veel liefde voor Vans.

donderdag 7 augustus 2014, 14:59
Mijn moeder wilde heel graag nog naar het strand deze zomer, en terwijl het onweerde in Amersfoort, was het heerlijk weer in Bergen aan Zee!

vrijdag 8 augustus 2014, 13:24
Ik had vrijdag mijn eerste rijles en vlak ervoor keek ik wat YouTube video's. Is vet vermoeiend man, dat rijden.

zaterdag 9 augustus 2014, 22:34
Ik had een dinnerdate met Annika (die je dus op de foto ziet) en Cynthia (we maakten allemaal een gang van een drie-gangen-diner) en bleven lekker lang hangen.

zondag 10 augustus 2014, 16:27
Mijn nieuwe telefoon! De camera wilde maar niet focussen (de foto maakte ik uiteraard met mijn oude telefoon) maar goed hoeraaaaaa.

maandag 11 augustus 2014, 15:22
Het was tijd voor mijn vakantie naar Limburg! We zaten dit jaar in Brunssum met zijn negenen in een huisje op een park (Landgoed Brunssheim) en aangezien Démi een rijbewijs heeft en 18 is, reed zij. Super leuk om met zijn vieren (Cynthia en Suzanne ook) in de auto te zitten zonder ouder, haha.

dinsdag 12 augustus 2014, 19:30
Laurens en Victor wilden (shot)schaken, maar we hadden geen schaakbord. Dan maar maken van papier… nogal ghetto haha.

woensdag 13 augustus 2014, 17:48
Naast het park was een bos met heide en Sanne de fotografe maakte een foto van een takje. Oh, en we zagen een slang!

donderdag 14 augustus 2014, 23:10
Zie hier Victor (prachtig hoofd), Suzanne in haar kangoeroe onesie, een chillende Démi, lopende Sanne en borrelnootjes in plaats van pokerfiches. Gekke tijden.

zaterdag 16 augustus 2014, 18:35
Hoi, Cynthia! Niet zo'n interessante foto, haha. Vrijdag miste ik dus de notificatie, helaas.

zondag 17 augustus 2014, 15:48
Op onze laatste volle dag gingen we in Brunssum ijs eten. Ik had watermeloen, framboos en koffie! Was echt heerlijk ijs, en goedkoop ook!

Dat waren mijn twee weken! De aankomende weken staan in het teken van de twee laatste vakantieweken (het gaat zo snel!) met rijlessen, introductiedagen en 3DS'en (want Suzanne heeft me zo verslaafd gemaakt aan Animal Crossing New Leaf dat ik ook een 3DS heb gekocht… oeps…)

Wat hebben jullie allemaal gedaan de afgelopen twee weken?

xxx,
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten