Pagina's

vrijdag 12 september 2014

Autumn fashion wishlist 2014


Hoi iedereen,
Alle blogs lopen ondertussen vol met herfst-gerelateerde posts, want het natste seizoen van het jaar komt er weer aan! Daarom leek het mij leuk om wat fashion items die ik nog graag zou willen op een rijtje te zetten, kortom: mijn autumn fashion wishlist! Het zijn er niet heel veel, maar gewoon een paar items die ik aan mijn (herfst)garderobe wil toevoegen. Lees snel verder voor de lijst!

Als allereerste: meer dikke, cozy vesten! Als er iets is wat ik te weinig heb in mijn kast, dan zijn het wel vesten, en al helemaal wat dikkere vesten. Ik snap niet hoe ik de kou vorig jaar heb overleefd, maar ze zijn echt nodig. Alle bovenstaande vind ik er heel leuk en comfy uit zien. I want them all!

  1. Boohoo €29,99
  2. Boohoo €29,99
  3. Boohoo €29,99
  4. Forever21 €27,45 (ik zie alleen nu dat de kleur die ik hierboven heb staan uitverkocht is! :c)
Ja ja, ook ik wil aan de high-waisted jeans. Ik heb een paar shirts die iets korter zijn en eigenlijk veel mooier zijn met een high-waisted broek dan met een hemdje eronder. Forever21 heeft echt hele leuke dus daar heb ik ze dan ook vandaan gehaald. De acid-wash van de twee grijze vind ik heel leuk, maar ook de donkerblauwe is mooi. 
  1. Forever21 €??,?? (ook uitverkocht! :c)
  2. Forever21 €20,95
  3. Forever21€20,95
Nadat ik dit plaatje op Tumblr zag, was ik verliefd. Ik wil ook mooie bruine laarsjes! Ik heb nog geen perfecte kunnen vinden, maar vooral nummer 2 komt dicht in de buurt. Er valt niets meer over te zeggen, ik vind ze gewoon heel erg leuk!
  1. New Look €39,99
  2. vanHaren €34,90
  3. vanHaren €29,90
  4. Forever21 €24,95
Wie mij kent weet dat ik houd van Vans. Vans zijn echt mijn favoriete merk schoenen, ook al heb ik er niet zo veel. Ze zijn ook zo duur! Goed, deze twee zag ik op de site en ik vond ze meteen geweldig. Oh, hiernaast wil ik ook nog nieuwe grijze, want die van mij zijn helemaal kapot. Goed. Vans. I love them.
  1. Vans €70,00
  2. Vans €70,00
Goed, dat was mijn autumn fashion wishlist! Natuurlijk zijn er nog wel andere dingen die ik wil hebben, ik bedoel, je kan nooit genoeg kleding hebben. Maar dit zijn de vier items die echt nog in mijn kast missen. Behalve dan de Vans, die zijn gewoon geweldig leuk. Hopelijk vonden jullie mijn wishlist een beetje leuk om te lezen. 

Wat missen jullie nog in je herfst garderobe?

xxx,
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten