Pagina's

woensdag 3 september 2014

My iTunes/iPhone on shuffle #2


Hoi iedereen,
Een hele tijd geleden maakte ik een post waarin mijn iTunes op shuffle deed en wat vertelde over de eerste vijf nummers die kwamen. Aangezien mijn iTunes library sinds die tijd een stukje verandert is, leek het me leuk om het nog eens te doen. Ik ga alleen één ding anders doen, ik ga namelijk mijn iPhone op shuffle zetten, niet mijn hele iTunes bibliotheek. Er staan te veel nummers in mijn iTunes die ik eigenlijk niet leuk vind en ook nooit luister, en dat vind ik niet interessant om te laten zien.
Om het dan nog een stukje leuker te maken (vind ik zelf), doe ik nu acht nummers in plaats van vijf. Let's get started!

Thirty Seconds To Mars - Pyres of Varanasi
Goed, eerlijk. Ik luister deze niet. Waarschijnlijk omdat het een soort van interlude/instrumentaal iets is in het album. Met zeer interessant Indisch gezang of zoiets. Goed. Dat dus. Ik vind 30STM wel heel leuk hoor, en de rest van het album ook zeker.

Kelly Clarkson - Behind These Hazel Eyes
Ooohhh, zo erge nostalgie! Dit nummer luisterde ik vroeger echt heel veel en eigenlijk vind ik het nog steeds heel erg leuk. Het is gewoon golden oldie, zeg maar. Meer mensen die Kelly Clarkson vroeger altijd luisterden?

Paramore - Brick By Boring Brick
Paramore is één van mijn favoriete bands en dit is ook zeker een heel vet nummer van ze. Ik weet eigenlijk verder niet zo goed wat ik erover moet zeggen, behalve: luister hem! Hij is vet!

David Guetta - Without You (feat. Usher)
Jaja, ik heb ook David Guetta op mijn telefoon staan! Dat is eigenlijk alleen maar omdat ik zijn nummers fijn vind om op te sporten, maar goed. Ja, best leuk liedje. Niet mijn favoriete van hem, maar wel oké. Fijn om op te sporten, dus.

Panic! At The Disco - Nicotine
Ook Panic! At The Disco is één van mijn favoriete bands. Ik ben nu twee keer naar een concert van ze geweest en eerlijk gezegd waren dat mijn favoriete concerten ooit. Nicotine is een erg lekker nummer, heerlijk energiek en goed mee te zingen. Top! Oh, en Brendon z'n stem, aahhhhhhhhhh.

P!nk - Mean
Ik heb eigenlijk niet veel te zeggen over dit liedje, want ik luister hem eigenlijk nooit… Hij is best leuk, maar ik skip hem gewoon meestal. Hebben meer mensen dat?

Jessie J - I Need This
Oh, ja, Jessie J! Dit is nog steeds eigenlijk een heel leuk nummer, ook al luister ik haar niet zo vaak meer. Weet je wat? Ik ga haar muziek NU aanzetten (nou, nadat ik klaar ben met dit artikel dan… haha).

Stromae - Dodo
Ik vind niet alle muziek van Stromae even geweldig, zo vind ik deze ook niet zo. Andere nummers van hem vind ik beter dan deze. Trouwens, ik ga 21 november naar zijn concert in de Ziggo Dome! Woohooooo.

Dat was my iTunes - eigenlijk iPhone - on shuffle! Hopelijk vonden jullie het leuk om op deze manier meer van mijn iTunes te ontdekken.

Welke artiesten luisteren jullie het meest?

xxx,
Eva

PS: Op de foto bovenaan zie je mijn favoriete nummer op dit moment: Runaway van Ed Sheeran. Love it!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten