Pagina's

zondag 28 september 2014

ROOM for thought september #2


Hoi iedereen,
Vandaag weer de twee-wekelijkse rubriek met foto's uit mijn leven. ROOM for thought is een app voor de iPhone en Android die je elke dag op een random moment een notificatie stuurt om een foto te maken. Zo krijg je dus van elke dag een random foto! Het leuke is dus dat je echt nooit weet wat voor foto's eruit komen. Om de week op zondag laat ik jullie mijn foto's zien van de afgelopen twee weken.

Deze twee weken heb ik 14 foto's, dus weer een volle ROOM for thought.

maandag 15 september 2014, 17:05
Weer eens met de tram terug naar het station. Mijn leven is een routine geworden, haha.

dinsdag 16 september 2014, 17:39
Leuk verhaal, dit. Ik ging maandagochtend vanaf mijn pa met de fiets naar het station, maar op de terugweg zat ik al in de bus toen ik me realiseerde dat ik met de fiets had moeten gaan, haha. Dus fietste ik dinsdag maar terug.

woensdag 17 september 2014, 18:16
Studeren. Dat moet gebeuren.

donderdag 18 september 2014, 14:15
Donderdag keek ik een hoorcollege terug, maar dat hadden jullie al kunnen zien in de plog van die dag.

vrijdag 19 september 2014, 13:03
Ik had weer een foto kunnen maken van mijn laptop (want ik was aan het studeren volgens mij), maar de lieve Lemon lag op mijn bed dus maakte ik van haar een foto.

zaterdag 20 september 2014, 12:30
Leeeezzzeeennnn. Mijn ROOM for thoughts worden echt heel saai, het enige wat er in mijn leven gebeurt is studeren, haha.

zondag 21 september 2014, 12:50
Zondag ging ik naar Anneloes voor haar verjaardag (die was 12 september) en daarvoor nam ik een Get Ready With Me video op! Hopelijk volgende week online, anders later.

maandag 22 september 2014, 15:54
Zo leuk, mijn leven. Hoorcollege. Nee grapje, mag niet klagen, maar er gebeurt veel hetzelfde haha.

dinsdag 23 september 2014, 11:46
Stiekem een foto gemaakt tijdens de screening van een film in EYE. We keken Our Hospitality, een hele oude film.

woensdag 24 september 2014, 21:12
JAAAA LADY GAGA! Eindelijk kon ik mijn verjaardagscadeau van mijn pa 'inwisselen'. En het was echt ge-wel-dig. Echt. Geweldig.

donderdag 25 september 2014, 16:43
Ik had de eerste dag van mijn montagecursus en moest met de metro naar het station.

vrijdag 26 september 2014, 23:13
Een vriendin van mijn pa trad op in een kroeg in Amersfoort, en daar ging ik heen samen met mijn pa en Asta. Was wel leuk :)

zaterdag 27 september 2014, 13:36
Ik moest het hoorcollege van woensdag nog terugkijken, dus dat deed ik maar.

zondag 28 september 2014, 15:50
Jeetje deze twee foto's lijken op elkaar haha. Morgen heb ik mijn eerste tentamen, dus oefende ik vragen met PeerWise.

Dat waren mijn twee weken! De aankomende weken staan in het teken van tentamen, studeren en dinnerdates.

Wat hebben jullie allemaal gedaan de afgelopen twee weken?

xxx,
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten