Pagina's

dinsdag 13 januari 2015

Update: Drukte, drukte, drukte.

Hoi iedereen,
Even een persoonlijke update op de blog vandaag. Vandaag moest eigenlijk een cellblockmango video online staan, maar helaas heb ik geen tijd (gehad) om de video te editen en te uploaden. Ik weet ook niet zo goed wanneer ik wel die tijd heb, of dat überhaupt nog lukt binnenkort.

Vorige week maandag begon voor mij de drukte periode (denk ik) die ik tot nu toe heb gehad. Ik moet in de maand januari heel zelfstandig werken voor mijn studie en dit vind ik redelijk moeilijk. Ik heb namelijk vrijwel geen contacturen en moet alles zelf uitvinden. Dit neemt veel tijd in beslag.

Daarnaast moet ik in de maanden januari en februari hard aan de slag voor mijn toelating aan de filmacademie. De deadline daarvoor staat namelijk op 2 maart (omgomgomg).

Long story short: ik weet niet hoeveel ik de aankomende tijd kan posten op de blog. De ROOM for thought's zal ik wel blijven maken, dus die zullen gewoon komen. Maar ik heb geen idee of ik tijd heb om video's te editen en te posten. We zullen zien!

Dat was het! Tot later :)

xxx,
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten