Pagina's

dinsdag 10 maart 2015

Leuke sokken van de HEMA


Hoi iedereen,
Laatst merkte ik dat ik echt weer nieuwe sokken nodig had. Al mijn sokken waren aan de onderkant versleten en ze verdwenen ook nog eens. De druppel die de emmer deed overlopen was toen ik dezelfde sokken aan had als mijn broer, Sjors, die blijkbaar ook te weinig sokken had. Goed, nieuwe sokken kopen. Waar? Bij de HEMA natuurlijk! Ik koop al mijn sokken bij de HEMA en dit keer kwam ik erachter dat ze nu nòg leukere sokken in het assortiment hebben. Ik vind ze zelfs zo leuk, dat ik er een blogpost over schrijf.

Dit zijn dus degene die ik heb gekocht. Eén paar met koraalkleurige strepen en blauw accentjes, één paar met een geometrische print in weer koraal en een andere kleur blauw, en één paar met ananasjes. Ze zijn zo LEUK! Ze doen me helemaal denken aan de Happy Socks, maar dan een stuk goedkoper.

Ze waren drie paar voor €7, en dat vind ik zeker een goed koopje voor zulke leuke sokken. HEMA heeft er natuurlijk nog meer, met streepjes en stipjes en een heleboel andere prints, maar deze drie vond ik het leukst.

Ik kocht nog meer sokken, want drie was niet genoeg. De HEMA heeft ook deze setjes van vijf sokken voor €7 en ik vond hem leuk. Ik had hem al een keer gehad (vorige keer dat ik sokken kocht, kocht ik ook deze set), maar je kan nooit genoeg zwart/wit/grijze sokken hebben! Iets minder spectaculair, maar ik dacht, waarom laat ik niet meteen alles zien. Is het een soort sokken-shoplog. Super interessant.

Goed, dat was mijn korte tip. Bij de HEMA hebben ze leuke, goedkope sokken. Einde van de blogpost.

Waar kopen jullie je sokken? En koop je basic, of 'leuke' sokken?

xxx,
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten