Pagina's

zondag 1 maart 2015

ROOM for thought februari #2

Hoi iedereen,
Vandaag weer de twee-wekelijkse rubriek met foto's uit mijn leven. ROOM for thought is een app voor de iPhone en Android die je elke dag op een random moment een notificatie stuurt om een foto te maken. Zo krijg je dus van elke dag een random foto! Het leuke is dus dat je echt nooit weet wat voor foto's eruit komen. Om de week op zondag laat ik jullie mijn foto's zien van de afgelopen twee weken.

Jaaa, ik heb geen enkele notificatie gemist dus het is vandaag weer eens een volle ROOM for thought!

maandag 16 februari 2015, 20:34
Ik ging douchen en dat deed ik met deze douche foam. Zo geweldig <3.

dinsdag 17 februari 2015, 10:23
Ik zat weer in de UB te studeren. Bij mijn nieuwe vak Mediageschiedenis & Onderzoeksvaardigheden zit ik in de werkgroep over kostumering en ik ga dus een onderzoek doen naar kostumering in film. Erg interessant, ik hoop dat het wat wordt!

woensdag 18 februari 2015, 16:52
Helaas voelde ik me woensdag opeens heel slecht (futloos, moe, hoofdpijn, etc.) en bleef ik de hele dag in bed. Lieve Amy kwam wel even samen met mij YouTube video's kijken.

donderdag 19 februari 2015, 19:35
Mijn vader was op vakantie en dus ging ik samen met Démi hier een nachtje slapen. Was heel erg chill, we hadden matrassen in de woonkamer gelegd en kijken zo ook samen Wie Is De Mol? The real student life. Hierdoor wil ik wel echt op mezelf gaan, kan ik dit soort dingen vaker doen!

vrijdag 20 februari 2015, 17:01
Mijn moeder had geen zin om te koken (of was ze er niet? ik weet het niet meer) en dus at ik lekker makkelijk: pasta met pesto, parmazaanse kaas en rucola. Yum!

zaterdag 21 februari 2015, 13:48
Maandag had ik een tentamen dus moest ik leren. Op zaterdag betekende dat: hoorcolleges terugkijken.

zondag 22 februari 2015, 11:22
En op zondag ging het leren gewoon weer verder. Dit keer: samenvattingen leren.

maandag 23 februari 2015, 13:35
Na het leren moest ik werken. Ik had mijn nieuwe zwarte broek aan, met stipsokken. Ik vind het eigenlijk heel erg leuk, zo. Het tentamen ging trouwens oké, ik krijg deze week het cijfer.

dinsdag 24 februari 2015, 13:12
Maar wacht! Het studeren was nog niet voorbij! Op dinsdag ging ik naar de bibliotheek in Amersfoort omdat ik een toets moest inleveren op woensdag.

woensdag 25 februari 2015, 19:57
Ja, wat kan ik hier over zeggen. Melon eet. Lieve Melon. Hihi.

donderdag 26 februari 2015, 20:41
Ik ging naar Suzanne om daar samen met haar, Démi en Emma-Lee WIDM te kijken. Jammer dat Chris eruit is :(. Donderdag de finale!

vrijdag 27 februari 2015, 13:41
Hé, ik sta in een lift! Zou ik dan weer in Amsterdam zijn? Jup, ik was dit weekend bij mijn pa.

zaterdag 28 februari 2015, 12:58
Morgen is de deadline voor mijn toelating voor de filmacademie, en dus was ik zaterdag de hele dag druk bezig met het editen ervan! Hij is nu af en morgen ga ik de envelop met alles erop en eraan inleveren. De korte film zal ik ergens deze week uploaden en posten!

zondag 1 maart 2015, 16:20
Ik moest toelatingsformulieren printen en kopieëren dus ik ging naar de UB. Het was erg lekker weer vandaag, en daarom ook errrug druk. Dit is het Spui, trouwens.

Dat waren mijn twee weken! De aankomende twee weken staan in het teken van het 'normale' studeren en het proberen op te pakken van YouTube en deze blog! Jaja, ik hoop aankomende week weer een cellblockmango video te kunnen posten (ik beloof niks, hoor).

Wat hebben jullie allemaal gedaan de afgelopen twee weken?

xxx,
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten