Pagina's

zondag 24 mei 2015

ROOM for thought mei #2


Hoi iedereen,
Vandaag weer de twee-wekelijkse rubriek met foto's uit mijn leven. ROOM for thought is een app voor de iPhone en Android die je elke dag op een random moment een notificatie stuurt om een foto te maken. Zo krijg je dus van elke dag een random foto! Het leuke is dus dat je echt nooit weet wat voor foto's eruit komen. Om de week op zondag laat ik jullie mijn foto's zien van de afgelopen twee weken.

En alweer een goed gevulde ROOM for thought deze weken, hoera!

maandag 11 mei 2015, 17:32
Niet alleen ik was jarig geweest, maar ook mijn pa's vrouw, Asta! Ik zag haar vrijdag en dus moest ik haar cadeau inpakken. Was nogal lastig, hele rare vorm dit haha.

dinsdag 12 mei 2015, 12:02
Mijn moeder was jarig! Ik ging deze dag naar Amsterdam om te kijken of ik een leuk jurkje + hakken kon scoren voor mijn verrassingstrip dit weekend. Helaas. Ik vond wel een leuk jurkje, maar geen avondjurkje.

woensdag 13 mei 2015, 17:14
Ik had weer gewerkt, en dus stond ik weer op de bus te wachten. Jaja.

donderdag 14 mei 2015, 14:04
Werken aan mijn onderzoeksverslag. De deadline is 3 juni en ik heb nog een lange weg te gaan, helaas.

vrijdag 15 mei 2015, 20:44
Ik was bij mijn pa in Amsterdam, en als avondeten gingen we naar De Rollende Keukens, een foodfestival. Was erg leuk en lekker! En druk, haha.

zaterdag 16 mei 2015, 13:52
Waar is dit? LONDEN!!! Jaaaaa, ik ging met mijn vader naar Londen. Dit is een straatje van de Seven Dials. Ik heb gevlogd, maar ik kan mijn externe harde schijf nergens vinden waar ik normaal mijn video-dingen op zet, dus ik moet nog even kijken wanneer ik dat ga editen. Maar dat komt er dus nog aan!

zondag 17 mei 2015, 13:23
Hier zaten mijn pa en ik even bij de Starbucks op Baker Street. We waren hiervoor net naar het Sherlock Holmes museum geweest op 221b Baker Street. Maar, dit komt ook allemaal in de vlog.

maandag 18 mei 2015, 17:30
Maandag was ik kapot. En dus chillde ik in bed, met mijn laptop en Amy, hihi.

dinsdag 19 mei 2015, 18:09
Ik moest boodschappen doen, en nu ik achttien ben kan ik helemaal alleen met de auto naar de winkel. Hoera! Eigenlijk zou deze avond het alumni-diner zijn van mijn oude middelbare school, maar aangezien er een paar weken terug een oud-leerling was omgekomen bij een blikseminslag (misschien hebben jullie het wel gehoord), was het verplaatst.

woensdag 20 mei 2015, 13:05
Ik moest nog de eerste halve finale van het Eurovisie Songfestival terugkijken, dus dat deed ik.

donderdag 21 mei 2015, 14:49
Weer in Amsterdam, want ik had om 3 uur werkcollege. Het was erg druk.

vrijdag 22 mei 2015, 12:57
Aan mijn onderzoek!

zaterdag 23 mei 2015, 23:25
De finale van het Eurovisie Songfestival 2015! Ik vind Zweden wel een terechte winnaar, het was een erg catchy liedje en goede performance. En ik at een Raketje.

zondag 24 mei 2015, 16:19
Vandaag stond in het teken van bewegen, hoera! Ik deed eerst een work-out in mijn kamer, en daarna ging ik nog met een vriendin door Hoogland West fietsen. Was heerlijk weer, dus dat was helemaal niet erg.

Dat waren mijn twee weken! De komende weken staan in het teken van het afmaken van mijn onderzoeksverslag, een take home tentamen en mijn feest met vrienden!

Wat hebben jullie allemaal gedaan de afgelopen twee weken?

xxx,
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten