Pagina's

maandag 17 augustus 2015

ROOM for thought augustus #1


Hoi iedereen,
Vandaag weer de twee-wekelijkse rubriek met foto's uit mijn leven. ROOM for thought is een app voor de iPhone en Android die je elke dag op een random moment een notificatie stuurt om een foto te maken. Zo krijg je dus van elke dag een random foto! Het leuke is dus dat je echt nooit weet wat voor foto's eruit komen. Om de week op maandag laat ik jullie mijn foto's zien van de afgelopen twee weken.

IK BEN OP TIJD! HOERA! Deze weken miste ik helaas wel drie notificaties, dus er zitten 11 foto's in deze ROOM for thought.

maandag 3 augustus 2015, 14:13
Ik werkte van 10 tot 6 en had mijn lunchpauze buiten. Heel chill.

dinsdag 4 augustus 2015, 23:55
Ik maakte die dag mijn foto heerlijk laat, en Lemon lag zichzelf schoon te maken op mijn bank. Dus maakte ik daar maar een foto van.

woensdag 5 augustus 2015, 16:56
Mijn broer Sjors kwam thuis eten en hij vroeg of ik hem op wilde halen. Maar natuurlijk :)

donderdag 6 augustus 2015, 14:53
Ik werkte dit keer van 12 tot 6 en had mijn pauze alweer buiten, en dit keer met ijskoffie. Zo handig om naast de Albert Heijn te werken, haha!

zaterdag 8 augustus 2015, 15:43
Hoewel ik niet van plan was om iets te doen deze dag, wilde Sjors heel graag met mij naar de markt. Ik ging dus mee en het was heel gezellig!

zondag 9 augustus 2015, 15:31
Ik maakte avocado hummus/houmous en het was HEERLIJK.

dinsdag 11 augustus 2015, 18:29
JA VAKANTIE! Ik was weer in een huisje met 7 andere vrienden (dit keer in Drenthe) en op dinsdag aten we pannenkoeken. Als je goed kijkt, zie je Laurens en Aron daar achter pannenkoeken bakken met Radler kronen. Yes.

woensdag 12 augustus 2015, 14:41
We speelden een heleboel spelletjes deze vakantie. Dit keer was het Munchkin, een heel grappig spel.

donderdag 13 augustus 2015, 23:30
Ja, een prachtige foto. Een ander spel wat we veel speelden was natuurlijk Weerwolven van Wakkerdam. Het is een traditie.

vrijdag 14 augustus 2015, 18:19
We gingen uit eten in het restaurant van het vakantiepark, want er was niet heel veel interessants in de buurt. Was wel oké...

zondag 16 augustus 2015, 20:04
De laatste avond! Nooo! We speelden Mario Party.

Dat waren mijn twee weken! De komende weken  staan in het teken van de laatste twee weken vakantie, waaronder nog wat dagen werken en mijn introductieweek.

Wat hebben jullie allemaal gedaan de afgelopen twee weken?

xxx,
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten