Pagina's

maandag 31 augustus 2015

ROOM for thought augustus #2


Hoi iedereen,
Vandaag weer de twee-wekelijkse rubriek met foto's uit mijn leven. ROOM for thought is een app voor de iPhone en Android die je elke dag op een random moment een notificatie stuurt om een foto te maken. Zo krijg je dus van elke dag een random foto! Het leuke is dus dat je echt nooit weet wat voor foto's eruit komen. Om de week op maandag laat ik jullie mijn foto's zien van de afgelopen twee weken.

Dit keer geen notificaties gemist, dus weer 14 foto's van mijn leven deze week!

maandag 17 augustus 2015, 10:48
We gingen terug naar huis van onze vakantie in Drenthe! Het was erg leuk, maar we waren allemaal ook erg moe.

dinsdag 18 augustus 2015, 10:48 (holy shit dat is toevallig)
Op naar werk!

woensdag 19 augustus 2015, 18:15
Ik heb een nieuwe beanie gekocht bij F21! En ook andere dingen, maar ik vind deze nieuwe beanie wel heel erg leuk.

donderdag 20 augustus 2015, 18:39
Ik moest weer werken en na werk las ik Harry Potter en dronk ik Pimm's. Dat was heel fijn.

vrijdag 21 augustus 2015, 14:53
Isa kwam chillen en we keken Barbie als Rapunzel omdat nostalgische films leuk zijn.

zaterdag 22 augustus 2015, 18:17
Lekker barbecuen met lekker weer!

zondag 23 augustus 2015, 12:06
Ik had introkamp vanaf dinsdag maar ik ging zondag al naar mijn vader, en dus ging ik inpakken! Een enorme tas want ik moest enorm veel dingen meenemen.

maandag 24 augustus 2015, 17:34
Na de eerste introductiedag was er een borrel en ik dronk een wijntje. Gezelligggg.

dinsdag 25 augustus 2015, 14:09
Voordat we vertrokken naar het kamp wachtten we nog even op het mooie dakterras van de filmacademie.

woensdag 26 augustus 2015, 15:47
Bij de intro van de filmacademie moeten we natuurlijk ook rare dingen maken. En dat doen deze mensen hier.

donderdag 27 augustus 2015, 15:38
We zouden op donderdag eigenlijk gaan sporten, maar 'gelukkig' regende het de hele dag en werd het afgeblazen. In plaats daarvan deden we de hele dag verschillende spellen!

vrijdag 28 augustus 2015, 14:27
Hoewel we al om half 10 vertrokken uit Epe (waar ons kamp was), ging ik eerst nog naar mijn vader en zat ik om half 3 eindelijk in de trein terug naar huis. Ik was kapot.

zaterdag 29 augustus 2015, 13:30
Ik zat bij de Kinki Kappers... het resultaat zien jullie ergens deze week.

zondag 30 augustus 2015, 16:06
Ik zag een groot deel van mijn vriendinnen weer na twee weken en we waren allemaal heel gezellig. Nee, maar het was serieus wel heel gezellig haha.

Dat waren mijn twee weken! De komende weken  staan in het teken van de eerste echte twee weken van mijn nieuwe studie. Spannend!

Wat hebben jullie allemaal gedaan de afgelopen twee weken?

xxx,
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten