Pagina's

zondag 6 september 2015

Ik heb lila haar.


Hoi iedereen,
Jaaa, ik heb het echt gedaan! Ik heb lila haar! Deze post hoorde ik meer dan een week geleden al te maken, maar het was er niet van gekomen. Vandaag laat ik dan eindelijk zien wat ik met mijn haar heb gedaan... Klik snel verder voor foto's!



Om de spanning er nog even in te houden, dit is before! Gewoon, normaal, blond haar. Niks bijzonders.


EN DAAR IS HET DAN! Hier is er ook nog eens een beetje apart geföhnd waardoor er meer krullen in zaten, maar goed. Er zijn dus strengen gebleekt en toen geverfd met een mix tussen twee verfkleuren (Lilac en Lavender).

Ik heb het bij Kinki Kappers in Amersfoort laten doen, door Manouk (als ik het goed heb). Omdat ik zo enorm veel haar heb en het eerst gebleekt moest worden, duurde het lang en was het ook redelijk aan de prijzige kant. In totaal heb ik er 3 uur gezeten, en betaalde ik er €89,60 voor. Maar: dit was wel met 20% korting.

Wel een nadeel: het is er heel snel uit. Ik wist dat het er per wasbeurt sneller uit zou gaan, maar na één keer wassen is er al super veel uit gegaan. Daar ben ik wel teleurgesteld over, ik had het graag langer zo 'fel' gehad. Echt jammer.

Maar goed, verder ben ik er wel blij mee :)

Als jullie je haar in een 'gekke' kleur zouden verven: welke zou dat dan zijn?

xxx,
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten