Pagina's

donderdag 3 maart 2016

ROOM for thought februari #2

Hoi iedereen,
Vandaag weer de twee-wekelijkse rubriek met foto's uit mijn leven. ROOM for thought is een app voor de iPhone en Android die je elke dag op een random moment een notificatie stuurt om een foto te maken. Zo krijg je dus van elke dag een random foto! Het leuke is dus dat je echt nooit weet wat voor foto's eruit komen. Om de week laat ik jullie mijn foto's zien van de afgelopen twee weken.

Ik ben laat en heb maar 12 foto's deze week, sorry! Ik probeer het beter bij te houden, maar soms zit het leven in de weg haha.

maandag 15 februari 2016, 11:49
Ik had veel dingen te doen maar geen les, dus ik ging naar de bieb! Waar ik dingen opschreef met een bijpassende bieb-pen. Jaja.

dinsdag 16 februari 2016, 18:56
Ik ging eindelijk naar Deadpool!!!!!! Sinds die film twee jaar geleden was aangekondigd (of, nou ja, er was een pagina op IMDb met alleen 'Deadpool (2016)' erbij) zat ik erop te wachten en het was eindelijk zover. En hij was geweldig! Echt een aanrader als je eens een andere soort 'superhelden-film' wilt zien.

woensdag 17 februari 2016, 18:05
Ik keek De Aanslag om te kijken of ik hem wilde gebruiken voor mijn geluidsanalyse. En dat wil ik inderdaad gaan doen!

donderdag 18 februari 2016, 20:14
Ik had mijn vader en Asta al sinds Kerst niet meer gezien (!) dus ik ging weer langs om lekker te eten en bij te kletsen.

zaterdag 20 februari 2016, 21:49
Emma-Lee en ik keken Wie is de Mol? voordat we de stad in gingen. We waren laat (we zouden daar eigenlijk om 10 uur zijn) maar het was wel gezellig.

zondag 21 februari 2016, 20:53
Het bijschrift van deze foto is 'wauw', en ik kan me eerlijk gezegd ook heel slecht herinneren wat ik hier keek... Dus. Ja. Goed verhaal.

maandag 22 februari 2016, 15:20
We keken Stagecoach in de les. Nu had ik die al een keer gezien, maar het was niet heel erg om hem nog een keer te kijken. Best een prima filmpje!

dinsdag 23 februari 2016, 15:15
Ik was ziek thuisgebleven de hele dag, maar ik had om vijf uur een mondeling tentamen waar ik echt heen moest. Dus toen toch maar naar Amsterdam. Met mijn IDFA tas.

donderdag 25 februari 2016, 20:28
Game of Thrones kijken tegelijk met Démi en warme chocolademelk: een perfecte combinatie. Yummy.

vrijdag 26 februari 2016, 11:25
Les! Meer kan ik er niet echt van maken.

zaterdag 27 februari 2016, 16:46
Ik had zin om iets te bakken, maar we hadden geen bakpoeder meer in huis. Gelukkig vond ik een recept op het internet met baking soda, iets wat we toevallig wèl hadden. Het werden deze pindakaas-chocolade koekjes en ze waren heerlijk.

zondag 28 februari 2016, 12:57
Hoi Eemplein, tijd voor werk.

Dat waren mijn twee weken! De komende weken staan in het teken van 'voorjaarsvakantie' waarin ik keihard aan mijn HDAV moet werken, Sanne's verjaardag en het concert van MUSE!

Wat hebben jullie allemaal gedaan de afgelopen twee weken?

xxx,
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten