Pagina's

maandag 14 maart 2016

ROOM for thought maart #1

Hoi iedereen,
Vandaag weer de twee-wekelijkse rubriek met foto's uit mijn leven. ROOM for thought is een app voor de iPhone en Android die je elke dag op een random moment een notificatie stuurt om een foto te maken. Zo krijg je dus van elke dag een random foto! Het leuke is dus dat je echt nooit weet wat voor foto's eruit komen. Om de week laat ik jullie mijn foto's zien van de afgelopen twee weken.

Ik ben op tijd! Helaas wel drie notificaties gemist, maar goed. Iets is beter dan niets!

maandag 29 februari 2016, 20:23
Game of Thrones en warme chocolademelk. Liefde.

dinsdag 1 maart 2016, 17:36
Nog al zo'n fijne foto! We aten heerlijke pizza en ik was blij.

woensdag 2 maart 2016, 15:46
Ik keek eindelijk Citizen Kane! Het moest voor school en ik had 'vakantie' en geen concentratie, dus dan maar dit, haha.

donderdag 3 maart 2016, 10:29
Keihard werken aan mijn HDAV (hij is inmiddels af!) in de bieb. Want dan heb ik concentratie. Met een lekker watertje met limoen!

vrijdag 4 maart 2016, 21:07
Ergens ver weg kan je de Onze Lieve Vrouwetoren zien, haha. Ik had weer gewerkt en wachtte op de bus.

zaterdag 5 maart 2016, 22:28
Sanne was jarig en dat moest gevierd worden! En wel met zelfgemaakte cocktails, want zo werkt dat. Was super gezellig.

dinsdag 8 maart 2016, 16:57
Twee dagen achter elkaar gemist, maar dinsdag zat ik weer na school in de trein op weg naar huis. Ook niet heel interessant, maar oké.

woensdag 9 maart 2016, 15:42
Woensdag en donderdag waren de herkansingen van de tentamens van januari, maar aangezien ik alles had gehaald, was ik vrij! En dat vierde ik met een shoptrip naar de Primark in Eindhoven.

donderdag 10 maart 2016, 17:00
Donderdag was het tijd voor het concert van Muse! Mijn moeder en ik gingen om vijf uur in de rij staan en we stonden alsnog super dichtbij! Wat was dat concert geweldig, jeetje. Echt, amazing.

zaterdag 12 maart 2016, 09:21
Goedemorgen! Ik bleef lekker lang in bed liggen, want het kon.

zondag 13 maart 2016, 20:17
We beginnen deze ROOM for thought met Game of Thrones en we eindigen er ook mee! Ik hoef nog maar drie afleveringen en dan ben ik helemaal bij. Spannend!

Dat waren mijn twee weken! De komende weken staan in het teken van de eerste twee weken van de fictie oefening, chillen en een paar dagen vrij door Pasen.

Wat hebben jullie allemaal gedaan de afgelopen twee weken?

xxx,
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten