Pagina's

zondag 24 april 2016

ROOM for thought april #1 en #2

Hoi iedereen,
Jongens, ik weet het. Ik had het eerste deel van april al twee weken geleden moeten posten. Helaas schoot het er even in, dus heb ik vandaag een overzicht van de afgelopen vier weken!
ROOM for thought is een app voor de iPhone en Android die je elke dag op een random moment een notificatie stuurt om een foto te maken. Zo krijg je dus van elke dag een random foto! Het leuke is dus dat je echt nooit weet wat voor foto's eruit komen. Om de week laat ik jullie mijn foto's zien van de afgelopen twee weken.

Ik heb wel wat notificaties gemist, dus in plaats van 28 foto's (wat het zou moeten zijn voor vier weken) heb ik er dit keer 24. Hij is wel lang!

maandag 28 maart 2016, 15:15
Het was Tweede Paasdag en zo zag ik eruit, haha. Ik had geen idee wat voor andere foto ik moest maken, dus dan maar dit. Hoi!

dinsdag 29 maart 2016, 12:49
Het bijschrift wat ik hierbij schreef was "Meest debiele productie ooit", en dat zou best wel accuraat kunnen zijn. We hadden After Effects lessen en als eindproduct moesten/mochten we een super lelijke parodie maken met lelijke special effects. We maakten een parodie op Titanic, en het was erg lelijk. Maar heel mooi.

woensdag 30 maart 2016, 21:25
Ja... ik luisterde muziek, haha. Jammer dat het blurry is, anders kon je lezen wat ik luisterde. Haha.

donderdag 31 maart 2016, 12:16
Wachten op de trein, hoera hoera. Het was laat, want ik had pas om half twee afgesproken met mijn fictie groep.

vrijdag 1 april 2016, 16:10
Het was heerlijk weer en ik zat in de zon. Zo chill.

zaterdag 2 april 2016, 22:28
Ik ging uit in Amsterdam en we gingen pre-partyen bij Céleste. We hadden een geweldige playlist aan staan met allemaal hits uit de early 2000s. Geweldig.

zondag 3 april 2016, 21:52
Ik was erg dood. Want we hadden hard gefeest en toen had ik mijn spullen ingepakt. Pfoe.

dinsdag 5 april 2016, 23:02
Ja ik was niet zo goed in het maken van ROOM for thought-foto's.

donderdag 7 april 2016, 15:59
Ik was vrij maar moest wel dingen doen, en Démi was ook vrij maar moest wel dingen doen. Dus toen kwam ze bij mij. Konden we in dezelfde kamer dingen doen.

vrijdag 8 april 2016, 20:36
Ik was klaar met werken en het was nog licht! Het was nog licht!!!

zondag 10 april 2016, 22:34
Op zaterdag verhuisde ik al mijn spullen uit mijn vaders appartement en daarbij zat dit lampje. Dus nu heb ik een nieuw bedlampje!

maandag 11 april 2016, 10:44
We kregen les over roadmovies en keken daarom Easy Rider (die ik overigens vorig jaar ook heb gezien bij Media en Cultuur). Helaas vond de app het heel moeilijk om scherp te stellen.

dinsdag 12 april 2016, 17:28
Jaaaaaa we aten gegrilde kip die avond. Het was very yummy.

woensdag 13 april 2016, 15:59
Die vrijdag was de draaidag voor onze eerste fictie oefening en dus waren we druk bezig met de preproductie. Proplijsten, découpages, alles werd besproken.

donderdag 14 april 2016, 15:42
Super mooie bewogen foto, maar we deden een test-draaidag! Vooral om de set op te bouwen en dingen uit te proberen. Heel fijn dat we dit gedaan hadden, scheelde super veel gedoe.

zaterdag 16 april 2016, 16:57
Op de draaidag zelf heb ik dus geen foto gemaakt, maar zaterdag kon ik al beginnen met monteren. Helaas was er super veel gedoe met de bestanden en het montageprogramma, dus kon ik om 4 uur pas beginnen met spotten en administratie. Beetje jammer.

zondag 17 april 2016, 20:06
Op zondag monteerde ik de nulversie (de 'eerste' versie, maar op basis van het script zonder echt na te denken over de montage) af en stuurde ik die naar de regisseuse en producent.

maandag 18 april 2016, 22:50
Maandagavond kwam lieve Amy bij me liggen, jaaaaaa.

dinsdag 19 april 2016, 19:18
De picturelock (laatste montageversie) moest eigenlijk al om 6 uur klaar zijn, maar natuurlijk liepen we uit en kon ik om kwart over 7 eindelijk exporteren.

woensdag 20 april 2016, 21:49
Ik zat na een heleboel stress bij de oplevering en het inleveren van de fictie oefening, om tien voor 10 eindelijk in de bus naar huis.

donderdag 21 april 2016, 16:55
Jongens, wat was het lekker weer donderdag. Waarom moet het nu weer koud zijn??? :(

vrijdag 22 april 2016, 12:47
De fictie oefening was af, dus ik was vrij, maar ik moest wel een heleboel doen. Daarom ging ik naar de bieb!

zaterdag 23 april 2016, 20:51
Zaterdagavond ging ik naar The Junglebook en hij was echt goed! De visual effects waren geweldig maar ook het plot was boeiend. Een aanrader, dus.

zondag 24 april 2016, 15:10
Ik moest werken en ik nam in mijn pauze een koffie, want dat is chill. Dus.

Dat waren mijn afgelopen vier weken! De komende weken staan in het teken van werken aan geluidsanalyse, Koningsnacht en -dag en meivakantie met o.a. mijn loner trip naar Gent! Ik heb er zin in!

Wat hebben jullie allemaal gedaan de afgelopen vier weken?

xxx,
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten