Pagina's

woensdag 20 juli 2016

ROOM for thought juli #1

Hoi iedereen,
Vandaag weer de twee-wekelijkse rubriek met foto's uit mijn leven. ROOM for thought is een app voor de iPhone en Android die je elke dag op een random moment een notificatie stuurt om een foto te maken. Zo krijg je dus van elke dag een random foto! Het leuke is dus dat je echt nooit weet wat voor foto's eruit komen. Om de week laat ik jullie mijn foto's zien van de afgelopen twee weken.

Oeps, weer te laat. Maar wel met dertien foto's deze keer. Op naar het overzicht!

maandag 4 juli 2016, 19:08
Jaaa, Emma-Lee en ik zijn in Kopenhagen! We verbleven in het hostel Sleep in Heaven, wat echt een super leuk hostel was.

dinsdag 5 juli 2016, 19:00
Na een dag shoppen in een overdekt winkelcentrum (het regende namelijk de hele dag) gingen Emma en ik chillen in de common room in het hostel. Ze hadden elke dag tussen 7 en 8 Happy Hour en daar maakten we maar al te goed gebruik van!

woensdag 6 juli 2016, 12:53
Op woensdag gingen we naar de Botanische Tuinen. Was heel tof om in een enorme kas tussen allemaal tropische bomen en planten te lopen, en in de tuin zelf zijn maakten we nog een nieuwe vriend.

vrijdag 8 juli 2016, 11:04
We waren erg moe omdat we de vorige avond uit gingen, maar voordat we terug gingen naar Nederland gingen we nog even langs het Superkilen Park, een park met allemaal lijnen op de grond. Op internet zag het er indrukwekkender uit dan in het echt, helaas. Er komt trouwens ooit (haha) nog een vlog van Kopenhagen!

zaterdag 9 juli 2016, 23:22
Op zaterdagavond moest ik weer gewoon werken, waarna ik nog even aan de bar bleef zitten.

zondag 10 juli 2016, 17:00
Het was weer tijd om naar Brabant te rijden om mijn oma's en opa te bezoeken. Mijn opa en oma van mijn vaders kant hebben een enorme tuin en ergens in de verte zie je Sjors en Anne nog zitten, haha. Gelukkig was het lekker weer!

maandag 11 juni 2016, 14:24
Zo zag ik er uit op de maandag, met een killer glow. De highlighter die ik droeg is The Balm Mary-Lou Manizer, echt een geweldig mooie highlighter.

dinsdag 12 juli 2016, 13:02
Met twee vriendinnen hield ik een driedaagse Game of Thrones marathon. Dag één was van start!

woensdag 13 juli 2016, 19:43
Dag twee!

donderdag 14 juli 2016, 23:18
Inmiddels was ik weer thuis. We hebben uiteindelijk de eerste drie seizoenen afgekeken, 30 uur aan GoT! 's Avonds luisterde ik een plaat van Florence + The Machine.

vrijdag 15 juli 2016, 12:06
Mijn moeder wilde graag dat ik een keer met haar mee ging shoppen, en dus gingen we naar Arnhem voor o.a. de Primark. Ik kon het natuurlijk niet laten en kwam thuis met een boel HP merch. Oeps.

zaterdag 16 juli 2016, 15:14
Ik was de hele dag overdag thuis en keek Shrek 1 en 2. Want waarom ook niet.

zondag 17 juli 2016, 16:05
Anne was 15 juli jarig en dat vierden we met cocktails, BBQ en spelletjes. Het was erg gezellig!

Dat waren mijn twee weken! De komende weken staan in het teken van rustig vakantie vieren, afspreken met vrienden en een hele week alleen thuis chillen.

Wat hebben jullie allemaal gedaan de afgelopen twee weken?

xxx,
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten