Pagina's

zondag 1 januari 2017

Op de planning voor 2017


Deze afbeelding heb ik verwijderd omdat ik de rechten niet in mijn bezit heb.

Hoi iedereen,
GELUKKIG NIEUWJAAR! Altijd raar als er een jaar voorbij is gegaan en je nu 2017 achter de datum moet schrijven, in plaats van 2016. Over een paar maanden is het normaal, gelukkig maar. Het is tijd om te kijken wat er tot nu toe op de planning staat voor 2017!
Studie/carrière

Deze afbeelding heb ik verwijderd omdat ik de rechten niet in mijn bezit heb.

Nu ik mijn P binnen heb gehaald, is er niet een heel concreet doel qua studie. Natuurlijk wil ik overgaan naar het derde studiejaar, maar er is geen 'diploma' wat ik kan halen. Alle studiepunten halen voor dit jaar is mijn enige concrete doel.

Dat neemt niet weg dat ik in 2017 het doel heb om van montage mijn echte werk te maken. Om mij heen zijn al veel klasgenoten bezig met buitenschoolse projecten en ik wil dit ook gaan opstarten. Het zal veel ge-netwerk vragen, maar ik ga het proberen.

Vakanties

Deze afbeelding heb ik verwijderd omdat ik de rechten niet in mijn bezit heb.

Jaaaaa, vakanties! Op dit moment ben ik bezig om met vijf vriendinnen een citytrip naar Praag te plannen. Als ik de foto hierboven zie heb ik er al meteen extreem veel zin in, wat een prachtige stad! We weten nog niet precies wat we daar allemaal gaan doen, maar we hebben er zin in!

Ook wil ik in 2017 met een andere groep vrienden een roadtrip doen naar Polen. Dit begon allemaal als een inside joke (bowlen in Polen), maar nu de tweede van de groep een rijbewijs heeft zou het zomaar echt kunnen gaan gebeuren. Lijkt me super tof!

Concerten?

Deze afbeelding heb ik verwijderd omdat ik de rechten niet in mijn bezit heb.

Jongens, het is een schande: ik heb nog helemaal geen concerten op de planning staan. Waaatttt?? Ja,
ik weet het, het is ernstig. Dat bekent echter niet dat 2017 een 'concertloos' jaar gaat zijn, want ik ga altijd naar meer concerten dan ik vooraf heb gepland, haha. Hopelijk komt Paramore dit jaar met een nieuw album waarna ze weer gaan touren, en anders zijn er nog wel andere toffe artiesten die ik live kan gaan zien. I'm ready!

Dat was eigenlijk wat er vooral op de planning stond. Natuurlijk heb ik hierbij niet mijn sociale leven en mijn 'mentale gezondheid' (dat klinkt zwaar zeg) bij genomen. Kort gezegd wil ik in 2017 nóg zo'n gezellig jaar hebben met de mensen om mij heen. Ik kijk uit naar veel gezellige dagen, weken, weekenden, avonden, etc. Ik ben benieuwd wat het wonen in Amsterdam mij nog meer gaat brengen en ik kijk er ook enorm naar uit om mijn kamer steeds mooier, leuker, beter te maken. Veel films kijken staat natuurlijk ook op de lijst, net als veel boeken lezen. Het belangrijkste is natuurlijk dat ik geniet.

Hebben jullie al plannen en doelen voor 2017?

xxx,
Eva

1 opmerking:

  1. The manual probably says replace every 30,000 miles but
    some mechanics recommend replacing yearly or if you might have any
    problems such as stalling or lack of power. Whether the amount of money
    you get from within the "car donation with cash back"
    equation does not always mean you will somehow leave behind you donation with a fistful of dollars.

    The theory part of the test can be a pair of multiple choice questions, 50 altogether, and you have to respond to
    at the least 43 correctly to pass.

    BeantwoordenVerwijderen