Pagina's

dinsdag 5 juli 2011

Dag 13; Een herinnering die je altijd aan het lachen maakt - 30 days challenge

Deze afbeelding heb ik verwijderd omdat ik de rechten niet in mijn bezit heb.

Oké, wat bedoelen ze met lachen? Glimlachen of hardop lachen? Ik doe het allebei wel. Ik ben niet zo goed in herinneringen... ik onthoud niet zo veel, behalve als ik echt diep ga graven. Dus dat heb ik even gedaan! :) Lees snel verder wat mijn herinneringen zijn.
Allereerst wil ik zeggen dat ik hele, hele recente herinneringen heb gekozen. Ze zijn beide namelijk van vorige week! Dit omdat ik eigenlijk geen zin heb om echt heel lang na te denken... haha! En ze hebben beide met mijn vriendinnen te maken, omdat mijn vriendinnen me vaak aan het (glim)lachen maken.

Deze afbeelding heb ik verwijderd omdat ik de rechten niet in mijn bezit heb.

De glimlach-herinnering
Met glimlach-herinnering bedoel ik dat het een goede herinnering is, van goede tijden.

Deze herinnering is van vorige week woensdag. Die middag/avond (16:00 - 23:00) was Suzanne's feestje. Om 23:00 was het eigenlijk afgelopen, en sommigen gingen toen ook weg, maar Suzanne, Anneloes, Emma-Lee, Cynthia, Anna en ik stonden op een gegeven moment in een soort cirkel. Uit het niets (?) gingen we praten over de afgelopen jaren, en dan vooral over hoe bitchie wij soms wel niet zijn! Over ons gedrag en over onze 'close-heid periodes'. We konden erom lachen, en dat was echt leuk. Het was gewoon heel gezellig en grappig om eraan terug te denken. 
Dus eigenlijk was dit een herinnering waarin we herinneringen gingen ophalen... 

Deze afbeelding heb ik verwijderd omdat ik de rechten niet in mijn bezit heb.

De lach-herinnering
Met lach-herinnering bedoel ik een herinnering van een grappig moment, dat ik ook moest lachen.

Deze herinnering is van vorige week maandag, op Anna/Emma-Lee's feest! 's Avonds waren we een soort spel aan het doen (helaas waren Annika en Maxime al weg), en we waren echt heeeeel melig. Op een gegeven moment zei Laurens: "Mag dat?", en op geniale wijze zei Emma-Lee toen "Baghdad." En op één of andere manier was dat toen héél grappig!
En later vertelde Laurens een flauwe maar (toen) hele grappige grap: "Wat is rood en vliegt door de Tweede Kamer? ....... Een ongestelde vraag!" Hahaha! 
Ja, dat was leuk.

Nou, dat waren mijn herinneringen! Yay!

xx,
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten