Pagina's

donderdag 14 juli 2011

What I Love About YOU! Tag


Vandaag doe ik de "What I Love About YOU!" tag. Deze bestaat uit 17 vragen over YouTubers en dan moet je bij die vraag een YouTuber noemen... ja! :) Het is een beauty-achtige tag, bedacht door Meganheartsmakeup op YT! Zo krijg je meteen ook een kijkje in mijn abonnementen-lijst. Waarschijnlijk ga ik meerdere YouTubers noemen per vraag, maar whatever! Klik snel verder om mijn antwoorden te lezen.

Om te beginnen: Als ik iemand noem die ik al een keer heb genoemd, en daar heb gelinkt, dan link ik die niet meer. Dus als je een naam ziet zonder een linkje erbij, kijk even wat verder naar boven :)

Vraag 1: Van wie zou je van haar willen ruilen?
Ik denk Teske, zij heeft twee kanalen op youtube: goodxnightmare en MyLoveBugLife. Hoewel... ik vind haar haar heeeeel mooi, maar weet niet of het mij ook zal staan. VeraCamilla's haar vind ik ook heel mooi, het lijkt qua textuur een beetje op het mijne. Als ik nog 1 iemand zou mogen noemen, dan zou ik Serena zeggen, van BeautyLabNL

Vraag 2: Als je een boel filmpjes op je voorpagina ziet staan, van abonnementen, welke kijk je dan als eerste?
Om eerlijk te zijn kijk ik mijn filmpjes op lengte. Eerst de meest korte filmpjes, en dan de langste! Geen idee waarom, maar zo doe ik het. En anders dan zou ik RRcherrypie zeggen. Haar filmpjes zijn niet beauty, maar je MOET ze even bekijken. Ik kan niet uitleggen wat voor filmpjes het zijn, dus kijk maar gewoon! Ze hebben in ieder geval te maken met Japans speelgoed en eten. Ja. KIJK! Anders die van bubzbeauty of cutepolish.

Vraag 3: Wie heeft de leukste stijl?
IKZELF! Hahah, nee hoor. Ik vind deze vraag wat moelijker, omdat ik vooral wat oudere YT'ers volg (tussen 20 en 25 jaar) en ik dus niet zo makkelijk iets zie wat ik zelf zou dragen. Onder de jongere YT'ers zou ik dan toch wel Teske zeggen, en bij de wat ouderen vind ik Julie's stijl heel leuk, van julieg713!

Vraag 4: Wie is je favoriete guru uit een ander land?
Nou, er zijn er nogal veel, haha! Ik noem hier gewoon een paar van mijn favorieten op: bubzbeauty, MichellePhan, KlairedeLysArt, enzovoort!

Vraag 5: Op wie weet je dat op haar/hem kan rekenen?
Eigenlijk... niemand van YouTube! Ik heb tot nu toe nog geen echte vrienden gemaakt op YouTube, niemand kent mij, haha. Dus deze kan ik niet echt beantwoorden.

Vraag 6: Wie heeft er veel zelfvertrouwen, denk jij?
Ik denk MichellePhan? Of misschien VeraCamilla? Of Serena! Ik weet het echt niet, haha!

Vraag 7: Als je beste vriend(innen) kon zijn met iemand op YouTube, wie zou het dan zijn?
Daar komt het rijtje: Teske, NikkieTutorials, VeraCamilla, Serena, Bubzbeauty, Jen (van frmheadtotoe).. ALLEMAAL! 

Vraag 8: Wie heeft de schattigste accountnaam/username?
SUZY! Van Dottilicious! Das toch leuk, Dottilicious? En anders IHaveACupcake.


Vraag 9: Wie is het meest nuchter?
Ik zou het niet weten.... ik weet niet wat de precieze definitie is van nuchter, dus ik noem maar iemand: xsparkage lijkt me wel nuchter, tot zover ik weet....

Vraag 10: Met wie wil je wel eens gaan shoppen?
Hetzelfde rijtje als bij beste vriendinnen, haha. Iedereen eigenlijk wel. EN OOHLAROUGE

Vraag 11: Wie volg je al vanaf het begin?
Niemand. Zo simpel is het, haha!

Vraag 12: Wie lijkt er het meest op jou?
Ikzelf, ahahah. Niemand lijkt echt op mij, vind ik. In het echt leven ook niet echt, dus niemand. Saai he?

Vraag 13: Wie heeft de mooiste lach?
Julieg713! Julie heeft echt zo'n big, big smile. En verder vind ik dat Jen (frmheadtotoe) ook een hele mooie lach heeft. 

Vraag 14: Wie heeft de mooiste kamer?
VeraCamilla! Ik vind haar kamer echt awesome, het is net een appartement! Vera dus.

Vraag 15: Wie zou je als grote zus willen hebben?
Ik ben saaaaaaaai. Het rijtje!!! Maar ik denk dat Nikkie wel echt geweldig zou zijn, met haar make-up, haha! Hoewel BrittaniLouiseTaylor ook echt heel leuk is.

Vraag 16: Van wie leer je altijd wel iets?
Ik denk van Serena, zij heeft altijd van die weetjes en tips en tricks, haha!

Vraag 17: Wie maakt de meest creatieve video's?
RRcherrypie.... of Smosh! Die filmpjes zijn altijd wel grappig. Of BrittaniLouiseTaylor.

Dat was het! Ik hoop dat het een beetje interessant was, haha :) 

xx,
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten