Pagina's

zondag 10 maart 2013

iPhone outfits of the week #1


Hallo iedereen,
I'm back! En wel met een nieuwe 'rubriek'. Deze week heb ik elke dag in de spiegel een foto gemaakt van mijn outfit en die wil ik vandaag aan jullie laten zien. De credits voor het idee gaan geheel naar Josephine. De spiegel is een beetje vies, en de foto's niet HD kwaliteit, maar hopelijk zijn ze nog redelijk te zien.


Sorry voor de wazige foto, hij was een beetje bewogen. :(
Maandag was het voorspeld lekker weer te zijn, dus ik was optimistisch en trok (eindelijk!) mijn kniekousen uit de kast. Ik had ze al lang geleden gekocht, maar nog maar 1 keer kunnen dragen. Ik koos erbij voor mijn hartjes-panty van de Forever21 die ik ook al heel lang heb en waar een paar gaatjes inzitten. Gelukkig zaten die nu allemaal onder m'n kniekousen, die trouwens een motiefje hebben (die je niet kan zien). Erboven koos ik voor m'n blauw-witte jurkje die je ook in mijn allereerste OOTD kon zien (ik ga hem niet linken, hij is te beschamend). Hij is dus al redelijk oud, maar ik vind hem nog steeds heel leuk. Erboven draag ik m'n baseball vest van de Cool Cat en als schoenen heb ik m'n Vans gepakt. Als laatste nog een ketting met een klokje en een lichtroze roosje. Helaas heb ik van deze ketting (of de ketting die ik woensdag droeg) uitslag gekregen in mijn nek. Niet meer dragen, dus.

Dinsdag was het nog warmer, dus weer ging ik voor een panty en m'n kniekousen. Helaas was deze panty heel erg glad en zakte m'n kniekousen de hele tijd af. Dit keer ging ik voor m'n lichtblauwe shorts van de Bershka die ik vorige zomer heb ik gekocht. Daarboven een cropped top met kant op de rug en driekwarts-mouwen van Forever21 met een zwart basic hemdje van de Action eronder. Ik vond het alleen toch nog iets te koud om met blote armen te lopen, dus deed ik m'n blauwe cardigan van de American Today erboven. Geen sieraden, ik ben eigenlijk niet zo'n sieradenmeisje. Oh, en ik had die dag weer m'n Vans aan.

Woensdag werd het al ietsje kouder, dus ging ik voor een maillot. Alsnog geen hele dikke, hoor, dus het was niet super warm. M'n chevron-gestreepte jurkje die ik vorig jaar juni in Amsterdam kocht (zie deze shoplog) deed ik er boven met erover weer m'n blauwe cardigan. Ik vond m'n lichtroze riempje met roségouden studs van de Bershka er wel heel leuk bij staan en om nog te matchen deed ik m'n roségouden ketting van de H&M erboven. En, wat een verassing, ook hierbij deed ik m'n Vans aan.

Donderdag werd het weer kouder en trok ik weer een spijkerbroek aan. Deze outfit lijkt op m'n OOTD Blouses and Vans, maar hier draag ik een donkerblauw lange mouwen shirt (The Sting) onder m'n blouse van de Bershka (opgestroopt) en is hij minder ver dichtgeknoopt. De schoenen die ik erbij droeg had ik nog niet aangedaan, maar ik maakte vlak voordat ik weg ging naar school toch even snel een foto, aangezien jullie deze schoenen nog niet hebben gezien. Het zijn mijn Adidas sneakers, de schoenen die ik denk ik nog het meest draag (behalve dan onder jurkjes en rokjes). Ze zitten gewoon heerlijk en zijn lekker makkelijk.

Vrijdag was ik weer optimistisch en deed ik eerst twee panty's over elkaar aan. Uiteindelijk ben ik toch nog voor een maillot gegaan, aangezien ik het al best koud had en het bij ons op school altijd koud is.
Ik ging voor een outfit die ik vorig jaar ook al een aantal keer heb gedragen en die toch net wat anders is dan mijn meeste outfits. Het hemdje wat ik droeg heb ik ooit gekocht in een soort van 'alto-winkel', de London. Hij was best duur, maar ik vond hem echt heel erg leuk. Er staat "I like you, you're different" op. Eronder droeg ik een roze hemdje dat volgens mij echt al 4/5 jaar oud is. En daaronder droeg ik een simpel zwart rokje van de Action. Om m'n armen te bedekken draag ik weer mijn baseball-vest, en ik droeg alweer m'n grijze Vans.

Dat waren mijn outfits van deze week! De outfits van het weekend laat ik niet zien omdat ze niet heel interessant zijn, haha. Ik vind het veel leuker om te laten zien wat ik door de week draag dan in het weekend.

Wat vond je van de outfits? Moet ik dit vaker doen?

xxx,
Eva

1 opmerking: