Pagina's

zondag 24 maart 2013

Spring/Summer 2013 Fashion Wishlist #2 | Forever21 & H&M


Het is weer bijna lente (hopelijk), dus de warme dagen komen er weer aan (hopelijk!). Nieuw seizoen = nieuwe kledingkast. In de lente en zomer is mijn kledingstijl veel lichter en vrolijker dan in de winter. Ik voel al wel dat ik zin krijg in warmere dagen, en ik wil ook steeds meer lichtere kleding! Aangezien ik veel kleding wil, en veel droom, heb ik besloten om een enorme lente/zomer fashion wishlist te maken. Ik heb deze opgedeeld in delen, zodat jullie niet in één keer overspoeld worden. Eén ding dat ik alvast kan verklappen: het zullen veel rokjes en jurkjes zijn...
Vandaag deel #2: Forever21 en H&M!






Forever21
Ik heb ondertussen wel een paar dingen van F21 in mijn kledingkast hangen. Sommigen gekocht in de winkel (in Londen), en sommigen online besteld. Ik beschouw F21 eigenlijk als mijn favoriete kledingwinkel, maar ik koop veel meer bij H&M, gewoon omdat het makkelijker is om in de winkels te kopen! Vind ik, tenminste... Maar goed, 6 items van F21 die ik wel zou willen hebben!

  1. Neon Lace High-Low Dress (€28,75) - High-low? Check! Neon? Check! Super leuk zomerjurkje? Dubbel check! Dit jurkje vind ik echt geweldig. De neon kleur is prachtig, het model is prachtig... alles! 
  2. Studded Collar Chiffon Dress (€21,75) - Donkerblauw is voor mij altijd goed, net als studs. Een jurkje in zo'n model heb ik nog niet, maar vind ik wel heel erg leuk! Helaas krijg je bij dit jurkje het riempje er niet bij. Zonder is hij wel wat minder leuk, maar dan moet je zelf maar een riempje erbij doen!
  3. Sheer Spiked Collar Shirt (€21,75) - Vorig jaar waren bloesjes zonder mouwen enorm in, maar ik had er geen gekocht. Ook dit jaar zie ik ze weer in de webshops. Deze vind ik vooral leuk, door de kleur en door de studs. Zo leuukkk!
  4. Cowl Back Floral Print Shirt (€17,75) - Nog een mouwloos bloesje, dit keer met een bloemenprint. Ik zag dit bloesje ook al op een wishlist van Sharon van UniqueStyle.nl, en toen vond ik hem ook al super leuk. Bloemenprint begin ik steeds leuker te vinden!
  5. Ombré High-Low Skirt (€19,75) - Nog een rokje, en nog een high-low rokje! Het ombre-effect vind ik hier zooo mooooooi! Echt, prachtig. 
  6. Colored Denim Moto Jacket (€26,75) - Dit model van jasje zie je nu overal, en ook ik vind het leuk. Deze kleur vind ik vooral leuk omdat de kleur zo leuk zomers is. Ik zou deze nu kunnen dragen om de sfeer er een beetje in te krijgen, maar in de lente ook, als het iets frisser is. 



H&M
H&M is denk ik toch de winkel waar ik de meeste kleding van heb. Ze hebben vaak leuke dingen en er zit een H&M bij mij in de stad, dus het is ook erg dichtbij. Het is gewoon het meest praktisch! Op de site heb ik 4 dingen gevonden die ik wel zou willen hebben.
  1. Short (€9,95) - Kijk, H&M is lekker kort en krachtig met hun namen, haha! Een short in een leuke kleur met een leuk prijsje! Perfect voor de lente en de zomer!
  2. Jurk (€14,95) - Wauw, dit is echt een geweldig jurkje! Misschien niet 100% goed voor de lente en de zomer, want zwart wordt nou eenmaak heel erg warm door de zon, maar hij is gewoon zo leuk!
  3. Jurk (€19,95) - Ik heb nog geen kleding met een aztec printje, vooral omdat de kleuren mij nooit zo trekken. Dit jurkje met een zwart-witte versie van de aztec/tribal print vind ik toch wel erg leuk! Ziet er super leuk uit. Ik weet al helemaal wat voor een riempje ik erbij zou doen...
  4. Jurk (€19,95) - Dit is eigenlijk hetzelfde jurkje als nummer 3, maar H&M verkoopt hem ook in een effen oranje/koraal kleur (en in een blauwe kleur met witte polkadots). Het model vind ik gewoon heel leuk en ook deze kleur is leuk voor de lente en zomer.

Dat was #2 van mijn enorme spring/summer fashion wishlist! Misschien dat ik nog een deel 3 maak, met Bershka kleding, of nog een ander merk, maar dat komt later. Hopelijk vinden jullie het leuk om te zien!

Wat staat er op jullie fashion wishlist?

xx,
Eva

1 opmerking:

  1. Aztec print wordt helemaal naar beneden gehaald door de H&M! Ondanks het feit dat het wel een écht leuk jurkje is. De tijger blijft mijn favoriet, rawr! ^^,

    BeantwoordenVerwijderen