Pagina's

woensdag 19 juni 2013

Hele snelle korte update

Hoi iedereen,
Even een korte update tussendoor! Op dit moment leg ik de laatste loodjes voor dit schooljaar. Morgen begint mijn SE herkansings-week (die duurt officieel tot woensdag, maar ik heb vrijdag ook nog een herkansing, lang verhaal), met 4 SE's (maatschappijleer, Frans, economie en wiskunde), en verder moet ik nog wat dingen inhalen. Ik heb nu wel een boel artikelen en filmpjes in de planning staan (als in, ik wil ze gaan maken/ben bezig met maken) maar ik kan op dit moment echt niet de tijd vinden om het ook daadwerkelijk te doen. Volgende week vrijdag ben ik dan officieel verlost van het schoolwerk! Dan heb ik alleen nog BSL-week (Buitenschools Leren) en een week waarin ik mijn rapport moet ophalen, en dan is het alweer zomervakantie!

Vanaf volgende week vrijdag kan ik er dus weer tegenaan met bloggen, maar nu even niet. Sorry!

xxx,
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten