Pagina's

zondag 2 juni 2013

OOTD Pastels



Hoi iedereen,
Vandaag een kleine Outfit Of The Day voor jullie! Deze outfit droeg ik gisteren (zaterdag 1 juni) en het was de eerste keer dat ik deze combinatie droeg. Geslaagd, zeg ik zelf!
Ik probeer al een paar weken weer een iPhone outfits of the week te maken, maar ik vergeet steeds dagen, dus dan is het niet compleet. Daarom besloot ik nu maar gewoon even een aparte OOTD te maken!

Let alsjeblieft niet op mijn prachtige gele sokken....

Zoals ik al aangaf in mijn post met lente inspiratie, ben ik gek op pastelkleuren. Ik heb nu zelf ook al wat kledingstukken met pastelkleuren, en gisteren had ik zin om ze te combineren. De top die ik draag hebben jullie al eens eerder gezien en is van de Forever21. Eronder draag ik een mint-kleurig hemdje van de H&M. Ik heb het hemdje in mijn broek gestopt, want daar had ik zin in. Mijn broek is nog redelijk nieuw en ook van de H&M. Het is een grijze skinny en hij was lekker goedkoop (€9,99!).


Het riempje is ook nieuw heb ik bij de Bershka gekocht. Hij zit in een set van 3 riempjes, samen met een lila en een pastelroze variant. Helaas is bij deze blauwe het lusje waar de riem doorheen moet al weer kapot gegaan... jammer.
De ketting heb ik vrijdag voor mijn verjaardag gekregen van een vriendin (thanks Isa!) en het is een klokje! Als je hem open doet, tenminste. Volgens mij kwam hij van de Bijou Brigitte.

Top: Forever21
Tanktop: H&M
Jeans: H&M
Belt: Bershka
Necklace: Gift (Bijou Brigitte)

Wat vinden jullie van de outfit?

xxx,
Eva

3 opmerkingen:

  1. OMG AWWEESUUMM DE KETTING STAAT OP INTERNET AAAAH WE WORDEN NU BEROEMD EN DAN GAAN WE IN EEN ROZE HUMMER RIJDEN JAAA!!!

    XOXO ISA

    BeantwoordenVerwijderen
  2. HEE je hebt gele sokken aan! Haha nee hoor, toffe pastelkleuren in je outfit! :)

    BeantwoordenVerwijderen