Pagina's

zondag 11 augustus 2013

Blushes


Hoi iedereen,
Ik ben niet zo'n enorm blush-persoon, maar just daarom heb ik de afgelopen tijd twee blushes gekocht. In mijn verjaardagscadeaus filmpje liet ik al zien dat ik een Make-Up Studio blush had gekocht, en later kocht ik er ook nog een Sleek blush bij. Vandaag review ik ze en laat ik swatches zien!



Allereerst de blush van Make-Up Studio; de Blusher Lumière in Silk Rose. Hij kwam ook nog in een kartonnen doosje, maar dat doosje heb ik al weggegooid, voordat ik me bedacht dat ik een review wilde schrijven. Goed, wat valt erover te zeggen? De kleur is heel mooi, wel met een heel goed pigment, dus je moet oppassen met aanbrengen. Soms is het iets te fel, namelijk. Aan het eind van het artikel heb ik hem geswatched.

Deze blush kan je kopen in winkels van Make-Up Studio (in Amersfoort, Amstelveen, Amsterdam, Den Haag en Eindhoven) en op www.hetcosmeticahuis.nl (klik hier voor het product) en hij kostte €16,90.


En dan de Sleek blush in Life's A Peach. Een mooie peachy kleur ontbrak nog in mijn stash (oké, alles ontbrak, maar ik had echt 0 perzikkleuren) en ik had veel goeds gehoord van de Sleek blushes. Dus, de keuze was snel gemaakt! Ik vind het een prachtig mooie kleur, en ook prima pigmentatie. Niet zo veel als dat ik had verwacht (aangezien ik veel had gelezen over de super-pigmentatie van Sleek blushes), maar wel perfect voor een blush.

De Sleek blush kan je o.a. kopen op shop.misslipgloss.nl (klik hier voor het product) en kostte €5,95.

Swatches! Links Sleek en rechts Make-Up Studio. Lelijke foto, weet ik. Mijn iPhone neemt de kleuren niet heel goed op, helaas. De swatch van Sleek heb ik trouwens gemaakt met wel iets meer veegjes dan één, maar anders zou je helemaal niks kunnen zien van de kleur.

Ik probeerde foto's te maken van de blushes op mijn wangen, maar daar kon je al helemaal niks van zien. Sorry!

Nou, dat was mijn review van de blushes! Ik ben heel erg blij met de blushes en ga ze nog veel vaker gebruiken!

Gebruiken jullie vaak blush? Zo ja, wat is jullie favoriete blush?

xxx,
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten