Pagina's

dinsdag 13 augustus 2013

Filmpje: What's in my make-up bag?

Hoi iedereen,
Vandaag laat ik jullie zien wat in mijn toilettas zit als ik naar mijn vader ga, ga logeren of op vakantie ga. Als jullie dit lezen (nou ja, als het online komt) zit ik in een huisje in Susteren, Limburg met 7 vriend(inn)en, hurray! Ik heb op dit moment ook ongeveer deze spullen mee in mijn toilettas op vakantie, dus het is gelijk een soort 'Wat neem ik mee als ik op vakantie ga?'.

Goed, het is een lang filmpje, dus ga er lekker voor zitten met wat te drinken of te eten. Veel plezier met kijken!

xxx,
Eva

PS: Trouwens, onlangs heeft YouTube het mogelijk gemaakt je username te veranderen binnen een account. Je link is dan nog steeds hetzelfde, alleen de naam van je channel is anders op alle andere plekken. Ik had voor mijn blog een apart e-mail adres en YT account aangemaakt, omdat de naam van mijn huidige zo enorm faalde. Alleen nu had ik alles gesplitst, en het handigste (en een manier waarop je meer views kan krijgen) is als ik alles bij elkaar had. Ik heb dus de naam van mijn oude account verandert in 'Evawayoflife' en ga binnenkort alle video's voor mijn blog op het andere account overzetten/opnieuw uploaden op mijn oude account. Dus als je wilt subscriben, dus dat dan op dit kanaal! Op dit moment is het een hoop gedoe en onhandigheid, maar later wordt het zo veel beter :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten