Pagina's

zondag 13 oktober 2013

ROOM for thought oktober #1

Hoi iedereen,
Vandaag heb ik een nieuwe rubriek voor jullie! ROOM for thought is een app voor de iPhone en Android die je elke dag op een random moment een notificatie stuurt om een foto te maken. Zo krijg je dus van elke dag een random foto! Het leuke is dus dat je echt nooit weet wat voor foto's eruit komen. Ik vond het wel leuk om deze foto's met jullie te delen, dus vanaf nu ga ik proberen om de week op zondag jullie mijn foto's laten zien van de afgelopen twee weken.

Soms mis ik dagen, omdat hij dan notificaties stuurt op de meest onhandige momenten. Dus niet elke week zal ik 14 foto's hebben, zo ook deze week niet. Maar dat geeft niet... toch?

maandag 30 september 2013
Sorry voor de kwaliteit van de foto! Ik hoop dat het niet altijd zo is, anders moet ik er even iets op vinden... voor nu is het even zo!
Op maandag fietste ik in de zon naar huis.

dinsdag 1 oktober 2013
Ugh oké ik ga echt even kijken of hij altijd zulke vreselijke kwaliteit gaat zijn, want als dat zo is moet ik de lay-out van deze rubriek maar even veranderen.
Op dinsdag kwam de notificatie laat, ik had net mijn lampen uitgedaan toen hij kwam. Dus toen maakte ik een nacht-selfie.

woensdag 2 oktober 2013
Na gym pakte ik mijn mobiel uit mijn tas, zag ik dat ik een notificatie had gekregen en maakte ik deze foto van Anne-Rixt die haar jas aandoet. Interessant, right?

donderdag 3 oktober 2013
Pauzuhhhh! In de grote pauze ging ik met Annika, Démi en Suzanne (waar we op dit moment op staan te wachten) naar de Appie.

vrijdag 4 oktober
Theater repetitie tot kwart voor 5 ftw! Over een paar weken hebben we opvoering en wij (de 6VWO'ers) moeten alle 6 een scène regisseren waar mede-6VWO'ers en 5VWO'ers in spelen. En aangezien roosters soms heel onhandig zijn, is vrijdag van 4 tot kwart voor 5 het enige moment waar we kunnen oefenen. En Isa en Anneloes bleven ook eventjes. Gesjellug!

zaterdag 5 oktober 2013
Voor Nederlands moeten we een betoog houden over een paar weken, en afgelopen dinsdag moest ik daarvoor een documentatiemap inleveren. Ik doe het over victim-blaming, en daarvoor typte ik de tekst van een video over. Als je benieuwd bent naar welke video het is, hier is de link.

zondag 6 oktober 2013
Zondag moest ik werken en zette ik in mijn pauze koffie met te veel melk.

maandag 7 oktober 2013
En maandag liep ik naar de fietsen over het dakterras toen mijn notificatie kwam. Dat resulteerde in deze foto van de tegels.

dinsdag 8 oktober 2013
Badkamerspullen. Dat is het.

woensdag 9 oktober 2013
Ik maakte deze artistieke foto op school van mijn hand op mijn laptop. Hard werken! Ik moest die avond een AK PO inleveren.

donderdag 10 oktober
Toen ik mijn geurkaarsen ging kopen waar ik woensdag over schreef, kochten mijn moeder en ik ook wat van deze heerlijke perencider. Het was door de weeks, maar ik had behoefte aan wat perencider, haha! Super lekker.

zaterdag 12 oktober
Gisteren moest ik werken, en zoals vaak gebeurd, komen de notificaties terwijl ik werk en maak ik de foto in mijn pauze. Dit keer was het een 'ugh werken is stom hier is een duckface'-foto. Heel charmant.

zondag 13 oktober 2013
Dinsdag begint mijn eerste SE-week van het jaar, dus vandaag moet ik leren. Maar op zondag kan ik niet zomaar alleen maar leren, dus kijk ik Disney-films! Ik heb vandaag al The Hunchback of Notre-Dame gekeken en nu kijk ik The Nightmare Before Christmas terwijl ik geschiedenis samenvat.

Dat waren de eerste twee weken van oktober van mij in ROOM for thought's! Ik denk dat de foto's die gemaakt worden via de app inderdaad standaard zo'n slechte kwaliteit zijn, dus misschien dat ik het de volgende keer iets anders aanpak (misschien in collages...?).

Wat hebben jullie deze twee weken gedaan?

xxx,
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten