Pagina's

woensdag 9 oktober 2013

SHOPLOG! Ikea geurkaarsen


Hoi iedereen,
Vandaag eindelijk een nieuwe blogpost! En alweer een shoplog, haha! Vorige week was ik met mijn moeder bij de Ikea voor wat kleine spulletjes die mijn moeder nodig had en om er te eten. Ik heb een enorme liefde voor de Ikea, want altijd als ik er ben wil ik heel graag een huis inrichten! Ik vind interieur heel leuk en ik wordt dus ook altijd blij van interieur-spulletjes. Super leuk dus dat er een Ikea in Amersfoort zit.

De benedenverdieping vind ik altijd heel erg leuk (want daar zijn immers alle kleine spulletjes die je zo kan kopen!) en één van de leukste afdelingen is de decoratie afdeling, en dan vooral de geurkaarsen. Een paar jaar geleden was deze nog helemaal niet uitgebreid met maar een stuk of 6 geuren (elke kleur een bepaalde geur) maar deze keer was ik blij verrast door de enorme keuze! Mijn moeder en ik zijn beide losgegaan en vandaag laat ik jullie zien wat ik heb gekocht!

Sorry alvast voor de lelijke foto's. Door school heb ik eigenlijk zelden tijd voor mijn blog, en als ik dan tijd heb, is het 's avonds. Met de komst van de herfst (wat ik wel heel leuk vind) wordt het ook steeds donkerder en daarom heb ik mijn lampjes moeten gebruiken voor de foto's. Hopelijk zijn ze niet té lelijk...



Goed, deze kaars ruikt echt enorm naar tiramisu. Tenminste, zo noem ik de geur. Ik ruik koffie maar dan ook heel zoet met chocolade en ook een hint vanille. Een zoete wintergeur, vind ik. Echt heerlijk!

De FLORERA kaars kost €1,99 (koopje, dus!) en is hier te koop in de webshop.

Dan de TINDRA kaars, en dit is de variant met appel en kaneel! Mijn favoriete geur én smaak in het najaar. Het is een frisse en zoete geur door de appeltjes maar dan warm en een beetje kruidig ook, door de kaneel. Echt een geweldige geur, aanrader!

De TINDRA kaars kost €2,99 en is hier te koop in de webshop.

Dan heb ik de VIFT kaars, deze is er in nog 1 andere geur. Maar dit was de geur die mij erg trok, want het is een best aparte geur. Hij is namelijk enorm kruidig. Dat kan je ook wel zien op het plaatje. Zo'n soort geur was ik nog nooit tegengekomen maar lekker vind ik heb wel! Apart, maar wel echt een najaarsgeur.

De VIFT kaars kost €4,99 (maar is dan ook echt enorm) en is hier te koop in de webshop.

Sorry voor het lelijke plastic, dit was al zo toen ik hem kocht.

Dan de FLÄRDFULL kaars. Het leuke aan deze kaars is dat hij in een glazen pot zit met een dekseltje erbij. Ook deze kaars is er nog in andere geuren, maar de variant die ik heb gekocht ruikt heerlijk naar perzikjes. Hij is echt heel zoet, en terwijl ik normaal niet zo van zoete geuren houd, vind ik deze toch wel heel lekker. Echt een zomergeur, terwijl ik niet weet of ik wel geurkaarsen aan ga steken in de zomer... ach ja, misschien wel een goede kaars voor in februari of maart, als het al weer te lang najaar is geweest, haha!

De FLÄRDFULL kaars kost €2,49 en is hier te koop in de webshop.

In tegenstelling tot alle andere kaarsen die ik heb gekocht, ruiken deze juist heel subtiel. Het is heel moeilijk te omschrijven, maar ik krijg er wel een beetje een 'spa' gevoel van, net als het plaatje. Het is een beetje kruidig, maar ook zoetig, maar ook fris... ik weet het niet! En juist omdat deze geur zo apart is heb ik hem genomen.

De SINNLIG kaarsen kosten €2,99 per 12. Deze geur kon ik niet vinden in de webshop, maar hier is een andere geur.

Zo, mijn neus heeft genoeg geroken! Ik heb echt heel blij met mijn kaarsen van de Ikea. Zo kan ik weer het najaar door!

Wat is jullie favoriete geur voor het najaar?

xxx,
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten