Pagina's

donderdag 14 november 2013

Help mij en mijn vrienden met onze profielwerkstukken!

Hoi iedereen,
Zoals jullie waarschijnlijk wel weten zit ik op dit moment in 6VWO, mijn examenjaar. En zoals jullie misschien ook wel weten moet je in je examenjaar een profielwerkstuk (PWS) maken. Mensen die het kennen, weten misschien ook wel dat er bij een PWS bijna altijd een enquête komt kijken. Een onderzoek is niet compleet zonder de mening van de burgers, en een enquête zonder respondenten is zinloos.

Daarom zouden mijn klasgenoten en ik het super fijn vinden als jullie onze enquêtes in zouden willen vullen. Je hoeft ze niet allemaal te doen, natuurlijk (behalve die van mijn groepje, die moet! XD), kies maar welke je wel en niet wilt doen. Ik zal in deze post steeds nieuwe enquêtes erbij zetten, dus neem gerust af en toe een kijkje.


Als het goed is zijn alle enquêtes anoniem.

Journalistiek en kunst
Een enquête over de invloed van journalistiek op kunst.
Deze is van mijn groepje! :)

Internet en de muziekverkoop
Een enquête over de invloed van internet op de muziekverkoop

Internet gebruik
Een enquête over de intensiteit van internet gebruik (en de effecten ervan)

Recombinant DNA techniek
Een enquête over recombinant DNA techniek (genetische modificatie)


Alvast bedankt!

xxx,
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten