Pagina's

zondag 10 november 2013

ROOM for thought november #1


Hoi iedereen,
Vandaag weer de twee-wekelijkse rubriek met foto's uit mijn leven. ROOM for thought is een app voor de iPhone en Android die je elke dag op een random moment een notificatie stuurt om een foto te maken. Zo krijg je dus van elke dag een random foto! Het leuke is dus dat je echt nooit weet wat voor foto's eruit komen. Om de week op zondag laat ik jullie mijn foto's zien van de afgelopen twee weken.

Deze twee weken heb ik wél 14 foto's kunnen maken, dus vandaag een volle ROOM for thought.
Oh, ik heb trouwens ook nu net een idee gekregen: ik ga vanaf nu ook de tijd erbij zetten wanneer de foto is gemaakt! Geeft je nog meer een idee wanneer iets was.

maandag 28 oktober 2013, 20:06
Ik heb elke maandag van 7 tot 8 basketbaltraining, en deze keer kwam de notificatie net na de training. Ik stond alleen nog in de kleedkamer en ik had geen zin om helemaal uit te leggen wat ik aan het doen was, dus maakte ik heel sneaky een foto van mijn kraag iets. Dit is dus een deel van mijn basketbalpakje (met mijn jas eroverheen). Ik speel bij de Crackerjacks uit Amersfoort (M18-2).

dinsdag 29 oktober 2013, 10:38
Een hele mooie vage foto van Anne-Rixt die ik in de pauze maakte. Tja, ik moet toch ergens een foto van maken. Helaas wilde Anne-Rixt niet... haha.

woensdag 30 oktober 2013, 20:20
Woensdagavond zat ik achter mijn laptop op mijn kamer toen de notificatie kwam. Ik had mijn pyjamabroek aan en zette deze comment bij de foto: 'Swek'. Ja man, super swek.

donderdag 31 oktober 2013, 10:40
Donderdag zat ik in de pauze bij mijn lieve klasgenootjes. Hier zien jullie, met de klok mee (begin linksboven), Jade, Kimberley's mond, een heel klein beetje van Chantal, Yvonn en ik! :) Ik heb echt de leukste klas ooit, haha!

vrijdag 1 november 2013, 17:30
Jaja, om half zes zat ik nog op school. We waren theater aan het oefenen voor mijn SE van maandag. Ik volg theater als eindexamen vak, en wij hebben dan praktische SE's in een speciale 'kunst SE-week', 2 keer per jaar. De opdracht is voor de 6A'ers om een bestaand stuk te regisseren met spelers uit 6A en 5A. Je moet dus daarnaast ook in een stuk spelen. En als het zo dichtbij is, dan zit je hardcore tot half 6 op school. Nou ja, uiteindelijk werd het 7 uur.

zaterdag 2 november 2013, 17:56
Zaterdag kwam Anne-Rixt bij mij thuis om aan de toelating tot de filmacademie te werken. We hebben vanaf 2 uur gewerkt aan het storyboard, eerst bij Coffee Corazon in de Krommestraat, daarna bij mij thuis en hebben we lekker samen gegeten. Was gezellig (en productief)!

zondag 3 november 2013, 22:05
Zondag moest ik eerst werken van 12 tot 5, en toen had ik daarna ook nog een wedstrijd om 7 uur. Daarna hadden Sjors en ik ongelofelijke honger, dus gingen we even naar de Mac. Om half 10 waren we eindelijk thuis.

maandag 4 november 2013, 14:41
Heel simpel: mijn outfit van maandag! Mijn trui komt van Romwe, die heb ik tweedehands gekocht, en mijn broek is van H&M.

dinsdag 5 november 2013, 10:09
Dinsdag hadden we een verkort rooster (alle blokken duurde 60 min ipv 90 min) en ging ik in de pauze met Anne-Rixt en Suzanne mee naar muziek, waar Rixie voor haar muziek solo ging oefenen. Ze doet voor haar solo On My Own, en het was super mooi! (Oh, en Sjors was jarig! :D)

woensdag 6 november 2013, 16:09
Woensdag deed ik gevaarlijk door een foto te maken op de fiets richting huis. Achter mij Annika en Suzanne.

donderdag 7 november 2013, 16:56
Frans maken en The Vampire Diaries (ik ben pas op seizoen 2, niet spoilen!) kijken tegelijk, het kan! Het Frans maken gaat alleen wat langzamer...

vrijdag 8 november 2013, 19:15
Vrijdag zat ik weer heel lang op school voor theater en zat ik rond 7 uur eindelijk in de bus. Ik had ook een uur eerder al weg kunnen zijn, maar ik dacht 'ik blijf nog even bij Renske's stuk kijken'... 'even' bleek dus een uur te zijn, haha.

zaterdag 9 november 2013, 11:05
Zaterdag moest ik werken en keek ik voor ik weg moest nog wat YouTube filmpjes. Hier keek ik BrittaniLouiseTaylor.

zondag 10 november 2013, 18:01
Vandaag kwam er visite langs voor Sjors z'n verjaardag (nou ja, mijn opa & oma van m'n vaders kant en mijn oma van m'n moeders kant) en nu chillen we op de bank. Mijn benen onder een dekentje en Sjors op z'n laptop (en ik nu ook haha).

Dat waren mijn eerste twee weken van november in ROOM for thought's! Ze stonden vooral in het teken van theaterrepetities, heel leuk. Morgen is het zover!

Wat hebben jullie allemaal gedaan de afgelopen twee weken?

xx Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten