Pagina's

zondag 5 januari 2014

ROOM for thought december/januari #1

Hoi iedereen,
Vandaag weer de twee-wekelijkse rubriek met foto's uit mijn leven. ROOM for thought is een app voor de iPhone en Android die je elke dag op een random moment een notificatie stuurt om een foto te maken. Zo krijg je dus van elke dag een random foto! Het leuke is dus dat je echt nooit weet wat voor foto's eruit komen. Om de week op zondag laat ik jullie mijn foto's zien van de afgelopen twee weken.

Deze weken heb ik helaas 2 notificaties gemist! Soms mis ik een notificatie omdat ik dan zoveel What'sAppjes heb dat hij bij mijn 'lock-screen' helemaal onderaan staat. Daar scroll ik nooit heen, en dan daarna zie ik hem bijna niet. Als ik dan vergeet om bij al mijn notificaties te kijken, zie ik hem vaak pas te laat. Daarom. Ach, jammer, maar helaas!

maandag 23 december 2013, 15:12
Maandag was de eerste echte dag van de vakantie! Ik keek The Santa Clause en maakte wat strikjes voor werk (bij de Etos moeten we tijdens de feestdagen altijd strikjes thuis maken voor op de cadeaus, daar heb je namelijk echt geen tijd voor in de winkel zelf).

dinsdag 24 december 2013, 18:13
De dag van Kerstavond moest ik werken maar ging ik 's avonds toch naar het zuiden naar mijn oma. Daar vieren we al sinds ik me kan herinneren Kerstavond met mijn moeders kant van de familie. Sinds vorig jaar gaat mijn broer helaas niet meer mee, en dit jaar ging het bijna niet meer door, maar toch wel!

woensdag 25 december 2013, 16:10
JAAA. Woensdag was het Keersssttt! Eerste Kerstdag vierde ik bij mijn vader en er lagen al een heleboel cadeaus onder de boom! En ja, Asta vindt het leuk om de slingers verticaal te hangen. Ik begrijp het ook niet…

donderdag 26 december 2013, 14:17
Tweede Kerstdag vierde ik bij mijn moeder bestond (naast eten) vooral uit het spelen van spelletjes! Hier begonnen we bijna aan een potje Kolonisten van Catan, heel leuk. Ik won!

vrijdag 27 december 2013, 13:43
Na het feesten was het toch maar tijd voor school. Vrijdag was PWS-dag en ging ik de hele dag aan PWS met mijn groepje.

zondag 29 december 2013, 15:09
Zaterdag heb ik dus gemist (ik heb toch niet veel interessants gedaan, die dag). Zondag moest ik weer werken, wat een verassing. Ik maakte in de pauze dus maar een foto van mijn glas water…

maandag 30 december 2013, 13:48
Outfit of the day! Ik droeg mijn nieuwe bordeauxrode Vans die ik voor Kerst had gekregen (thanks, Sjors!) en mijn skulldress.

dinsdag 31 december 2013, 21:37
Oud & Nieuw vierde ik bij vrienden. Hier een foto van de tafel. Het was gezellig!

woensdag 1 januari 2014, 17:04
En ook op de eerste dag van het nieuwe jaar moest ik eraan geloven: school! Hier was ik bezig met literatuur. Als ik echt een tekst moet leren, maak ik het liefst mindmaps van samenvattingen (die anderen mij sturen, haha) zodat ik ook echt wat doe met de tekst.

vrijdag 3 januari 2014, 13:11
Ook donderdag gemist, helaas. Vrijdag moest ik van 9 tot 1 werken, dus hier liep ik terug naar mijn fiets.

zaterdag 4 januari 2014, 13:24
Gisteren ging ik samen met mijn vriendinnen Sanne (als fotografe) en Annika (als mede-model) outfitfoto's maken! Ik wilde dit al super lang doen samen met Sanne, maar het kwam er steeds niet van. Nu dus eindelijk. Als zij snel klaar is met het editen van de foto's komt die outfit zo snel mogelijk online.
Oh, en na het foto's maken gingen bij de Hema even wat lekkers eten en drinken.

zondag 5 januari 2014, 15:30
Vandaag moest ik alweer werken en deze lekkere dingen lagen in de kantine (nou ja, wat je een kantine kan noemen…) Nomz!

Dat was mijn kerstvakantie! Minder productief als wat ik gewild had, maar goed. Nu komt de drukke en chaotische tijd eraan, en het begint met de SE-week die morgen begint… MUH! :(

Wat hebben jullie allemaal gedaan de afgelopen twee weken?

xxx,
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten