Pagina's

vrijdag 28 februari 2014

Mijn toelating voor de Nederlandse filmacademie

Hoi iedereen,
Ik vertelde het al in mijn vooruitblik op 2014: na mijn VWO wil ik Montage gaan studeren aan de Nederlandse filmacademie (Amsterdamse Hogeschool voor de Kunsten). Voor deze studie moet je een toelating insturen: maximaal 15 minuten aan film, het liefst afgeronde films. Nu had ik nog nooit een korte film gemaakt, dus wilde ik voor mijn toelating speciaal een korte film maken. Samen met Anne-Rixt (die hebben jullie vaak genoeg langs zien komen hier) die het script heeft geschreven en heeft geregisseerd is het me gelukt. Na maanden werk is hij dan eindelijk af.

Als het goed is hoor ik eind maart/begin april of ik door ben naar de volgende ronde. In de volgende ronde heb ik een uur een gesprek met de mensen van de commissie. Ik hoop zo erg dat ik door mag!
EDIT: IK BEN DOOOOOOOOOOOOOOR! Op 22 april heb ik mijn gesprek en half mei hoor ik of ik met toegelaten. Aaaaaaaaaah.

EDIT 2: Helaas, niet toegelaten!

Goed, dat was mijn verhaaltje. Ga nu maar gewoon kijken (in HD!).

Veel kijkplezier!

xxx,
Eva

2 opmerkingen:

  1. haha wat een slechte film zeg, goed dat je niet door bent

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, grappig, ik zit nu inmiddels in mijn tweede jaar van de filmacademie.

      Verwijderen