Pagina's

zondag 2 februari 2014

ROOM for thought januari #3

Hoi iedereen,
Vandaag weer de twee-wekelijkse rubriek met foto's uit mijn leven. ROOM for thought is een app voor de iPhone en Android die je elke dag op een random moment een notificatie stuurt om een foto te maken. Zo krijg je dus van elke dag een random foto! Het leuke is dus dat je echt nooit weet wat voor foto's eruit komen. Om de week op zondag laat ik jullie mijn foto's zien van de afgelopen twee weken.

Deze twee weken heb ik wél 14 foto's kunnen maken, dus vandaag een volle ROOM for thought.

maandag 20 januari 2014, 21:28
Maroon 5! Ik ging samen met Cynthia en ondanks dat we geen geweldige plek hadden, was het toch super gezellig. Jammer van Robin Thicke alleen (we mogen hem/zijn uitstraling niet zo), maar Maron 5 was echt super. Ik vond het super leuk dat ze veel van oude albums speelden, want die vind ik leuker dan hun nieuwere, haha. Top avond!

dinsdag 21 januari 2014, 19:58
Dinsdagavond keek ik University Challenge terug met mijn moeder. Dit is een quiz programma op BBC met teams van universiteiten in Groot-Brittannië. Het gaat om kennisvragen en ondanks dat het heel moeilijk is, is het heel leuk om te kijken (en ik leer er ook nog wat van!).

woensdag 22 januari 2014, 16:16
Op de fiets naar huis vanaf schoooool! Hier zien jullie Suzanne en Annika's ruggen.

donderdag 23 januari 2014, 10:41
Suzanne wilt nooit op mijn foto's :(

vrijdag 24 januari 2014, 14:20
In de pauze met op de foto Isa en Anneloes. En Isa is bewogen.

zaterdag 25 januari 2014, 20:11
Zaterdagavond ging ik naar Suzanne toe om te chillen (jaja). Dit was mijn hoogfd voor die avond.

zondag 26 januari 2014, 16:30
Zondag maakte ik mijn eerste green smoothie. En lekker dat ie was! Het recept konden jullie donderdag al op de blog lezen.

maandag 27 januari 2014, 18:18
Maandag had ik echt even geen zin meer in schoolwerk na de PWS deadline dus ging ik Pretty Little Liars kijken en Tumblr'en (ik vind dat het een woord is).

dinsdag 28 januari 2014, 12:26
Jade had totaal geen zin om naar huis te gaan, dus bleef ze hangen bij ons in de pauze. Ook leuk! Mooie foto, dames.

woensdag 29 januari 2014, 12:36
Het was 'Suzanne krijgt stroopwafels'-dag (laat ik daar maar niet op in gaan), en aangezien ze niet een heel pak zelf op eet, kregen wij ook stroopwafels! Yay!

donderdag 30 januari 2014, 22:05
Donderdag moest ik werken maar gelijk na het werken keek ik Wie Is De Mol? terug! Ik vond het echt shockerend dat Jennifer weg moest, had ik niet verwacht. Ik vond het ook wel jammer.

vrijdag 31 januari 2014, 22:14
Vrijdag ging ik naar basketbaltraining waarna je natuuuuuurlijk gaat douchen. Ik douchte met dit lekkere doucheschuim van Kneipp.

zaterdag 1 februari 2014, 18:25
Gisteren at ik de lekkerste soep die er te koop is: de Unox Stevige Tomatensoep (in blik). Echt, geweldig.

zondag 2 februari 2014, 13:41
Gisterenavond/nacht ging ik uit (oftewel, uren lang in een kroeg zitten praten) waarna ik bij Démi bleef slapen. Deemper (zo noem ik haar) heeft een vet lief konijn genaamd Sushi en we gingen de hele ochtend (voor ons ochtend) met hem/haar knuffelen. Hele slechte foto, maar Sushi is zooooooooo cute!

De aankomende twee weken zitten echt vol gepland, met als hoogtepunten het filmen voor mijn toelating voor de filmacademie! En dat is nog niet eens het enige. Drukte!

Wat hebben jullie allemaal gedaan de afgelopen twee weken?

xxx,
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten