Pagina's

woensdag 19 maart 2014

OOTD Fall Out Boy (+ what to wear at a concert?)


Hoi iedereen,
Zaterdag 8 maart was het concert van Fall Out Boy! Aangezien mijn outfit nogal strategisch (en ook wel op stijl) gekozen was, leek het me leuk om hem te laten zien. Zo krijgen jullie ook meteen wat tips & tricks als het gaat om concert-outfits. Lees snel verder voor de foto's!
En dit was mijn outfit! Allereerst heb ik een los hemdje aan. Tijdens concerten is het altijd super warm, dus dan wil je echt niet met een t-shirt staan. Laat het maar lekker luchten! Ik heb hier dit losse hemdje van de Forever21 aan. Hij is trouwens zwart aan de achterkant, maar daar heb ik geen foto van. 

Dan naar wat ik eronder aan heb. Toen ik naar Paramore ging, had ik een lange broek aan. Dit was misschien wel één van mijn grootste fouten als het ging om kledingkeuze. Het was zó warm! Dit doe ik dus nooit meer. Shorts zijn daarom echt een uitkomst, omdat je benen dus niet zo opgesloten zitten in die spijkerstof. Het is nog te koud voor blote benen, maar een panty is al veel beter. In panty's zitten namelijk kleine gaatjes en dat lucht nog een beetje door. Als het nog wat warmer was, had ik nog een dunnere panty aan kunnen doen, maar helaas.

Ook zie je dat ik mijn haar in een knot heb gedaan. Wederom om de warmte: mijn haar in mijn nek is echt niet fijn. Waarom dan een knot en geen staart? Tijdens het concert dans en spring je nog wel eens, en als ik mijn haar in een staart doe, loop ik het risico dat ik iemand in zijn of haar gezicht sla met mijn haar, haha! Knot it is.

Ik heb express geen ketting omgedaan, omdat ik die nogal vervelend vind als ik sta te springen. Om mijn outfit toch een beetje minder saai te maken, heb ik wel dit armbandje om met het logo van de Deathly Hallows (Harry Potter). 
Qua schoenen draag ik mijn oude, vertrouwde, grijze Vans. Ze zijn aardig aan het aftakelen, maar tijdens een concert maakt dat toch niks uit. Doe vooral comfortabele schoenen aan!

Dat was mijn outfit naar Fall Out Boy! Om het even samen te vatten, hier dus mijn tips op een rijtje:
  • Draag een luchtig hemdje,
  • draag shorts (met een panty) zodat je benen ook kunnen doorluchten,
  • draag je haar in een knot, voor de warmte en zodat je niemand in zijn of haar gezicht mept,
  • doe geen ketting om, daar irriteer je je alleen maar aan,
  • en draag comfortabale schoenen!
Hopelijk vonden jullie het leuk om mijn outfit van Fall Out Boy te zien en waren mijn tips ook nog wat handig. 

Gaan jullie wel eens naar concerten? Zo ja, wat doe jij aan?

xxx,
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten