Pagina's

zondag 2 maart 2014

ROOM for thought februari #2


Hoi iedereen,
Vandaag weer de twee-wekelijkse rubriek met foto's uit mijn leven. ROOM for thought is een app voor de iPhone en Android die je elke dag op een random moment een notificatie stuurt om een foto te maken. Zo krijg je dus van elke dag een random foto! Het leuke is dus dat je echt nooit weet wat voor foto's eruit komen. Om de week op zondag laat ik jullie mijn foto's zien van de afgelopen twee weken.

Deze twee weken heb ik weer 14 foto's kunnen maken, dus vandaag een volle ROOM for thought.

maandag 17 februari 2014, 17:46
Vorige week was het vakantie! De maandag bracht ik monterend door, hier monteer ik mijn toelating voor de filmacademie die vrijdag al gepost had (klik hier).

dinsdag 18 februari 2014, 16:08
Dinsdag ging ik bij mijn broer in Amsterdam slapen, hier zit ik bij de bushalte te wachten om naar Amersfoort Centraal te gaan. 

woensdag 19 februari 2014, 12:44
En hier zie je een deel van Sjors zijn studentenkamer. Natuurlijk stonden de Olympische Spelen op, haha. 

donderdag 20 februari 2014, 18:11
Ik werd afgebeld door werk, perfect moment om dus nog meer te editen. Dat deed ik dan ook.

vrijdag 21 februari 2014, 14:14
Vrijdag was het toch echt tijd voor schoolwerk. Suzanne kwam zodat we onze literatuur mondeling konden maken. Feestje.

zaterdag 22 februari 2014, 23:22
Zaterdagavond had ik een filmavond bij wat nieuwe vrienden (met nog meer nieuwe mensen) en het was super gezellig! Ik was zelfs pas om half 4 thuis… oeps.

zondag 23 februari 2014, 14:17
Even een stuk exporteren zodat ik het naar Anne-Rixt kon sturen…

maandag 24 februari 2014, 17:47
Het einde van de toelating moesten we nog filmen, want het was die zondag te donker om het af te maken. Maandag was het eindelijk klaar!

dinsdag 25 februari 2014, 10:35
Jaja, het was weer tijd voor school. Hier zien we Deemper in haar volle glorie (ik bedoel, Démi in de pauze…).

woensdag 26 februari 2014, 19:11
Mijn toelating bestond niet alleen uit mijn korte film, maar ook uit een toelatingsformulier. Die moest dus ook nog even ingevuld worden.

donderdag 27 februari 2014, 13:48
Mijn vriendinnen en ik houden van de Efteling (we gaan vrijwel elk jaar) dus natuurlijk sparen we Eftelingpunten voor €10 korting op ons entreekaartje. Mijne is bijna vol!

vrijdag 28 februari 2014, 16:32
Volgens mij heb ik iedereen aangestoken met mijn ROOM for thought gedoe. Isa kreeg namelijk ook haar notificatie rond dezelfde tijd en nadat we een foto voor haar hadden gemaakt, moesten zij ook op de foto. Theater-chickies! Van links naar rechts: Anneloes, Rudith en Isa! 

zaterdag 1 maart 2014, 14:03
Volgende week is het weer SE-week, dus gisteren bracht ik de dag door lerend voor Geschiedenis. Hoera.

zondag 2 maart 2014, 17:19
Vandaag moest ik weer werken, en deze foto nam ik op de weg naar huis. Ja, mijn lamp hangt echt zo scheef. 

Dat waren mijn twee weken! De aankomende weken staan in het teken van SE week en daarna voorbereiden voor mijn theater examen. 

Wat hebben jullie allemaal gedaan de afgelopen twee weken?

xxx,
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten