Pagina's

vrijdag 9 mei 2014

Current random favorites #2


Hoi iedereen,
Eindelijk heb ik weer eens een favorieten-post voor jullie! Vandaag heb ik weer eens wat random favorites op een rijtje gezet voor jullie. Dit keer zijn ze minder random dan de vorige (hoewel mijn externe harde schijf nog steeds tot mijn favorieten hoort…), maar toch noem ik ze zo. Ik kon gewoon geen hele random favorieten bedenken! Het zou toch niet echt eerlijk zijn als ik iets als favoriet zou bestempelen terwijl het niet echt een favoriet is, alleen maar om deze favorieten 'random' te maken. Goed, genoeg gekletst, laten we naar mijn favorieten gaan kijken!



We beginnen met een beauty-favoriet! Van mijn Naked2 palette konden jullie in september al een review lezen. Ik heb hem nu dan ook een lange tijd en ik gebruik hem vrijwel elke keer als ik make-up op doe. Ja, veel valt er eigenlijk niet te zeggen: ik houd gewoon van dit palette! 

Helaas is Urban Decay sinds het vertrek van Sephora niet meer in Nederland te koop. In landen als Frankrijk en Italië kan je het nog wel kopen, voor ongeveer €50.

Dan nog een beauty-favoriet, namelijk de Kneipp douche foams in de geuren lavendel en mint eucalyptus! Ik hield altijd al van het soortgelijke product van Rituals (vooral de Hammam geur, die is goddelijk!) dus toen Kneipp met dit product kwam was ik heel benieuwd. Ik had nog geld op mijn Etos cadeaubon van Kerst (medewerkerscadeaubon) en het was 1 + 1 gratis op Kneipp dus de keuze was snel gemaakt. En ze zijn heerlijk! De geur van lavendel is één van mijn favoriete geuren, net als munt en eucalyptus. Daarnaast is het schuim ook gewoon heel lekker. Zeker een favoriet, dus!

De Kneipp douche foams zijn te koop bij o.a. Etos en kosten (volgens mij) €7,99.

Dan de droogshampoos van Andrélon! Ik heb verschillende droogshampoos geprobeerd (Batiste, Superdry, Syoss) en uiteindelijk vind ik die van Andrélon het fijnste. Ze spuiten niet zo keihard, laten geen enorme witte waas achter, ruiken lekker en niet heel onbelangrijk: maken mijn haar weer fris! 

De droogshampoos van Andrélon zijn te koop bij o.a. Etos en kosten (volgens mij) €5,99.

Van links naar rechts: Rimmel I <3 Lasting Finish in 170 Lively Lilac - Essie in Turquoise & Caicos - Catrice Ultimate Nail Lacquer in 830 Salmon & Garfunkel (volgens mij niet meer verkrijgbaar)

De laatste beautyfavorieten die ik heb zijn nagellakjes! Vrolijke, lente-achtige, pastelkleurige nagellakjes! Nu het weer lekker weer is heb ik helemaal zin om mooie pastelkleurtjes op mijn nagels te dragen, en dit zijn mijn drie favorieten. Een mooie lichte lilakleur, een lichtblauwe (die een beetje naar mint neigt, maar net niet) en een mooie pasteloranje. Deze nagellakjes dekken ook nog eens goed, dus dat is al helemaal mooi.

Deze Rimmel lakjes kan je kopen bij het Kruidvat, voor €4,99 per stuk. Essie is te koop bij de Etos, voor (volgens mij) €9,99 per stuk. Het Catrice lakje is dus niet meer verkrijgbaar :(

Dan een kledingstuk! Eén van mijn absolute favorieten is dit mooie mint-groene rokje van Club L. Ik zag het rokje al bij Josephine (ze is vandaag jarig!) en ik was op slag verliefd. Het model, de kleur… zo leuk lente-achtig! Ik kan er niet veel meer over zeggen.

Het rokje is te koop bij ASOS (hier) voor €14,06.

Nog een kledingstuk, namelijk dit blousje van de Primark! Ik kocht hem in Zaandam en sindsdien is hij favoriet. Hij is heel basic, maar vooral door het kraagje vind ik hem zo leuk. Hij is ook heel leuk om te dragen onder iets anders, zodat je het kraagje ziet. Leuk!

Ik heb hem dus gekocht in de Primark, geen idee meer hoe veel hij kostte, haha. 

Mijn allerlaatste favoriet is een sieraad! Namelijk deze ge-wel-di-ge ring! Ik vind deze ring zo ontzettend leuk, haha. Kijk dan! Ik kan eigenlijk niet echt veel meer zeggen dan dat… 

Deze ring komt van de Primark en hij was op het moment dat ik hem kocht €0,50! Denk niet dat hij nog verkrijgbaar is...

Dat waren mijn current random favorites!

Wat vinden jullie van mijn favorieten?

xxx,
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten