Pagina's

vrijdag 6 juni 2014

ROOM for thought mei/juni #1

Hoi iedereen,
Ik hoor jullie al denken: 'Huh! Nu al een ROOM for thought? Maar… het is vrijdag!'
Jep, het is vrijdag en vandaag zet ik alvast de ROOM for thought online. Hoezo dan? Nou, morgen vertrek ik voor 3 hele dagen naar Pinkpop! Ik ben dinsdagochtend pas weer terug, dus koos ik er deze keer voor om de Rft al op vrijdag te posten. Over twee weken zullen jullie de foto's van zaterdag en zondag zien.

Vandaag weer de twee-wekelijkse rubriek met foto's uit mijn leven. ROOM for thought is een app voor de iPhone en Android die je elke dag op een random moment een notificatie stuurt om een foto te maken. Zo krijg je dus van elke dag een random foto! Het leuke is dus dat je echt nooit weet wat voor foto's eruit komen. Om de week op zondag (nu dus vrijdag) laat ik jullie mijn foto's zien van de afgelopen twee weken.

Omdat ik vorige keer naar Rome vloog, zit er deze keer ook de foto van zondag tussen. Ik heb dus in totaal 13 foto's voor jullie!

zondag 25 mei 2014, 12:52
Jaaaaaaaaaa, het was zover! We vlogen naar Rome! Op dit moment zaten we in de shuttle bus van het vliegveld naar het station van Rome. We waren natuurlijk extreem enthousiast, haha. Dit is Annika, trouwens.

maandag 26 mei 2014, 19:41
Ik probeerde een hele mooie foto te maken van het feit dat ik aan het koken was, maar toen kookte de pasta bijna over, en moest ik die redden terwijl de foto werd gemaakt. Goed, ik maakte dus mijn favoriete pastagerecht, die bij Annika thuis zelfs "pasta à la Eva" wordt genoemd, haha! Wat er in zit is pasta natuurlijk (penne het liefst), stukjes kip of zalm (wat je wilt), rucola, mozzarella, pesto, tomaat en als je wilt ook nog wat pijnboompitten. Heel simpel en heeeel lekker.

dinsdag 27 mei 2014, 14:11
Nadat we in Castel Sant'Angelo waren geweest, gingen we even lunchen in het park wat ernaast ligt. Er was een wipwap, en omdat wij zo extreem volwassen zijn, moesten we erop. En met we, bedoel ik Suzanne en Annika.

woensdag 28 mei 2014, 20:51
Bij vakantie horen ook de nodige spelletjes! Hier speelden we Koehandel, het was best wel een heel random spel, haha.

donderdag 29 mei 2014, 16:50
Suzanne (en Annika btw) had een leuk short gekocht en ik maakte er een foto van. Jaja. Zonder Suzanne d'r hoofd want dat wilde ze niet.

vrijdag 30 mei 2014, 14:08
Een groepsfoto (behalve ik dus) terwijl we wachtten op de bus (die trouwens heel lang niet kwam, behalve op het moment dat wij net wegliepen omdat hij maar niet kwam…). Van links naar rechts: Annika, Démi en Suzanne. Oh, en Suzanne's shirt deed zo raar door de wind. Dat moest ik er even bij vertellen.

zaterdag 31 mei 2014, 18:26
Ons uitzicht vanuit een raam van het appartement. Zo typisch Zuid-Europees, dit. Heel leuk!

zondag 1 juni 2014, 17:58
En we zaten weer in de bus richting het vliegveld :( Wel mooi uitzicht vanuit de bus, dat dan weer wel.

maandag 2 juni 2014, 10:47
Ik was weer thuis en dat betekent: poesjes knuffelen! Ze lagen hier heel schattig op een hoopje. Lieve poesjes.

dinsdag 3 juni 2014, 18:45
Sjors en ik waren alleen thuis dus we kookten zelf. We maakten burgerssss! Ze waren heerlijk, trouwens.

woensdag 4 juni 2014, 14:08
Sinds dit jaar is het verplicht om 'matching' te volgen voordat je gaat studeren aan een universiteit. Dit is een soort 'studiekeuze check', waarvoor je naar een hoorcollege gaat en een week later een tentamen oid moet doen. Dus ging ik woensdag naar Amsterdam voor mijn allereerste hoorcollege van Media & Cultuur. En ik kon het natuurlijk niet laten om Starbucks te halen. Mijn spaarkaart is nu eindelijk vol, dus het volgende drankje is gratis!

donderdag 5 juni 2014, 11:34
Sinds ik Sjors wat Minecraft video's heb laten zien, is hij weer hooked. Dus hier speelt hij Minecraft. Jup.

vrijdag 6 juni 2014, 17:30
Morgen ga ik dus naar Pinkpop, wat betekent dat ik alweer moet inpakken! Voor Pinkpop neem ik deze enorme (super handige) tas mee waar ik alles indoe. Ik heb extreem veel zin in Pinkpop, vooral om Bastille eindelijk live te zien. Wooohooooo!

Dat waren mijn twee weken! De komende twee weken staan in het teken van mijn Matching tentamen, de uitslag van mijn eindexamen (omg) en een heleboel feestjes! Ik heb er enorm zin in, haha.

Wat hebben jullie allemaal gedaan de afgelopen twee weken?

xxx,
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten