Pagina's

zondag 3 augustus 2014

ROOM for thought juli #3

Hoi iedereen,
Vandaag weer de twee-wekelijkse rubriek met foto's uit mijn leven. ROOM for thought is een app voor de iPhone en Android die je elke dag op een random moment een notificatie stuurt om een foto te maken. Zo krijg je dus van elke dag een random foto! Het leuke is dus dat je echt nooit weet wat voor foto's eruit komen. Om de week op zondag laat ik jullie mijn foto's zien van de afgelopen twee weken.

Deze twee weken heb ik weer 14 foto's kunnen maken, dus vandaag een volle ROOM for thought.
maandag 21 juli 2014, 22:12
De eerste dag in Londen! Jullie hebben natuurlijk de eerste vlog al kunnen zien, dus ik hoef er niet veel over te vertellen. Ik had Canterbeary meegenomen (mijn Build-A-Bear beer die ik in Canterbury kocht drie jaar geleden) en die zat te chillen in z'n Harley Davidson jack.

dinsdag 22 juli 2014, 17:56
Dinsdag kunnen jullie de vlog van deze (en de volgende) dag bekijken, maar deze foto maakte ik in het Natural History Museum. Dinosaurs!!

woensdag 23 juli 2014, 15:33
Woensdag was shop-dag en ik paste bij de H&M dit shirtje. Ik wist nog niet helemaal zeker of ik heb zou kopen, want aan de ene kant vond ik hem leuk, maar niet geweldig. Was een beetje out of my comfort zone, zeg maar. Zoals jullie in de shoplog al konden zien heb ik hem wel gekocht!

donderdag 24 juli 2014, 23:49
Boeken! Helaas was mijn foto nogal bewogen.

vrijdag 25 juli 2014, 14:22
Natuurlijk was dit niet onze eerste Starbucks van de week, maar wel de eerste die ik op de foto zette. Het was in Camden Town en toen wij in Starbucks zaten begon het opeens keihard te regen. Eventjes schuilen dus!
Ik had trouwens de Mango & Passion Fruit juice ding en Cynthia de nieuwe Banana Yoghurt Frappuchino.

zaterdag 26 juli 2014, 20:00
Toen we woensdag eenmaal bij de F21 aankwamen was ik al heel moe van het lopen dus had ik minder zin om nog heel erg rond te kijken. Daarom gingen we zaterdag terug, en dit keer kocht ik wel wat leuks!

zondag 27 juli 2014, 12:25
En toen was het al weer de laatste dag in Londen… Voordat we naar het vliegveld moesten gingen we die ochtend chillen in Hyde Park, waar we ons erg vermaakten met mijn camera… jup.

maandag 28 juli 2014, 18:45
Die maandag was het tijd om de eerste vlog te editen, want die moest dinsdag al online.

dinsdag 29 juli 2014, 17:23
Ik had natuurlijk een hele hoop YT video's om bij te kijken, dus dat deed ik. Met een lekker glaasje Ice Tea Green (waarom ontdek ik nu pas hoe lekker dat is?), want het is vakantie.

woensdag 30 juli 2014, 10:45
Vakantie betekent ook uitslapen, dus ik blijf lekker lang in bed liggen. Onder een fleece dekentje in plaats van mijn dekbed, want die is veel te warm.

donderdag 31 juli 2014, 16:11
Donderdag kwam Cynthia langs om de shoplog op te nemen en daarna ging ze in mijn kookboeken snuffelen. Mag wel, hoor.

vrijdag 1 augustus 2014, 16:08
Donderdagavond verveelde ik me nogal dus pakte ik mijn DS er maar bij. Dit zorgde ervoor dat ik een groot deel van mijn vrijdag doorbracht met Professor Layton and the Unwound Future. Ik speelde hem uiteraard die dag uit.

zaterdag 2 augustus 2014, 14:16
Ik wilde een foto maken van de mooie Amersfoortse binnenstad, maar toen werd ik afgeleid omdat er een brandweerauto middenin de winkelstraat stond! Dat resulteerde in deze mooie foto.

zondag 3 augustus 2014, 11:53
Vandaag spendeerde ik de dag met mijn broer Sjors. Ik had nog een meereiskaart van NS die vandaag voor het laatst geldig was, dus we gingen met de trein ergens heen. Het werd Deventer, waar vandaag een boekenmarkt was. Dit wisten we niet voordat we er heen gingen, maar was wel leuk. Daarna hebben we samen pizza's gemaakt en American Hustle gekeken, dus daarom is vandaag de ROOM for thought zo laat. Sorry daarvoor!

Dat waren mijn twee weken! De aankomende weken staan in het teken van chillen en een weekje Limburg met acht vrienden (dat wordt echt gekkenhuis!). Ik zal proberen die zondag gewoon mijn ROOM for thought te posten, anders wordt het maandag. Het is nogal gekkenhuis met al deze vakanties!

Wat hebben jullie allemaal gedaan de afgelopen twee weken?

xxx,
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten