Pagina's

zondag 9 november 2014

ROOM for thought oktober/november #1


Hoi iedereen,
Vandaag weer de twee-wekelijkse rubriek met foto's uit mijn leven. ROOM for thought is een app voor de iPhone en Android die je elke dag op een random moment een notificatie stuurt om een foto te maken. Zo krijg je dus van elke dag een random foto! Het leuke is dus dat je echt nooit weet wat voor foto's eruit komen. Om de week op zondag laat ik jullie mijn foto's zien van de afgelopen twee weken.

Deze twee weken heb ik 14 foto's, dus weer een volle ROOM for thought.

maandag 27 oktober 2014, 12:43
Op maandag heb ik altijd 4 uur tussenuur en zit ik meestal in de kantine van de Universiteitsbibliotheek. Zo ook deze maandag. Ik moest teksten lezen, dus dat deed ik maar.

dinsdag 28 oktober 2014, 18:35
Het was koud en er lag een vest van mijn broer, dus die deed ik aan. Lekker knus, hihi.

woensdag 29 oktober 2014, 19:22
Ik deed Just Dance (3, voor wie dat wilt weten, hehe) en ik was natuurlijk super goed, hahaha. Het was mijn high-score. BAM!

donderdag 30 oktober 2014, 11:00
Na werkgroep was het tijd om naar de metro te lopen en naar mijn montagecursus te gaan. Jup. Amsterdam. Meer is er niet te zeggen, haha.

vrijdag 31 oktober 2014, 23:26
Oeh, Halloween! Ik ging samen met Anne-Rixt, Jade en Chantal (allemaal oud-klasgenootjes enzo) naar een theatervoorstelling en achteraf konden we vragen stellen aan de makers. Het was heel tof!

zaterdag 1 november 2014, 18:36
Zaterdag was echt een kut-dag. Ik voelde me de hele dag al muh en 's avonds was het het ergst. Uiteindelijk kwam het wel goed, hoor. Mijn moeder en ik bestelde Ben&Jerry's en we keken Doctor Who.

zondag 2 november 2014, 16:29
Ik monteerde de promo video voor mijn broer. Hij is ondertussen op reis en je kan hem volgen via thetravellingpa.com. Echt super tof! Als je nog mensen kent die in Nieuw-Zeeland of de VS woont, stuur zijn site dan even door. THANKS!

maandag 3 november 2014, 15:09
Hoorcollege-tijd! Hurrah. Het ging dus over Neorealisme in film en de Nederlandse film van 1934-1958. Het was soort van interessant, maar niet echt, haha.

dinsdag 4 november 2014, 16:47
Yaaasssssssssss stacyplays! Ik heb het wel vaker over haar gehad, maar ze is dus een YouTuber die Minecraft video's post. En ze is vet leuk. Ik houd echt van haar video's. Ze is nu de map Diversity 2 gestart met iHasCupquake en de eerste Diversity was al awesome en deze is ook awesome!

woensdag 5 november 2014, 16:30
Mijn broer was jarig, maar helaas moest ik 's avonds een 'Diagnostische schrijfvaardigheidstoets' maken. Dat was erg stom. Er was 's avonds ook nog eens opeens storing tussen Amsterdam en Weesp dus ik moest omrijden en dat was ook stom.

donderdag 6 november 2014, 22:05
Het is kruidnotenseizoen! Woohoo!

vrijdag 7 november 2014, 18:48
Heel het internet (daarmee bedoel ik eigenlijk vooral Tumblr en twitter enzo) is crazy om het nieuwste album van Taylor Swift. Ik was benieuwd dus ik downloadde hem. En eerlijk? Ik vind het best wel awesome!

zaterdag 8 november 2014, 10:48
Gisteren was saai, ik keek vooral twee hoorcollege's terug. Ik ontbeet met yoghurt met rozijnen en kaneel en een glaasje (boomgaard?) appelsap.

zondag 9 november 2014, 12:29
Vandaag vertoonde ik fijn studie-ontwijkend gedrag. Ik keek de vlog van Kittehscupcakes en speelde een beetje Animal Crossing.

Dat waren mijn twee weken! De aankomende weken staan in het teken van alweer een tentamen, het concert van Stromae (YES) en de Efteling! Woohoo!

Wat hebben jullie allemaal gedaan de afgelopen twee weken?

xxx,
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten