Pagina's

donderdag 25 december 2014

Merry Christmas!


Deze afbeelding heb ik verwijderd omdat ik de rechten niet in mijn bezit heb.

Hoi iedereen,
HET IS ZOVER! HET IS KERST!! Vrolijk kerstfeest, iedereen! Ik hoop dat jullie allemaal een hele leuke dag(en) hebben en dat jullie leuke cadeautjes krijgen, of niet (als je niet aan cadeaus doet met Kerst).

Ik houd heel erg veel van Kerst, dus bij mij zal het wel goed komen. Gisteravond ben ik bij mijn oma geweest met familie, om te eten. Zometeen heb ik Kerstontbijt (op de Finse manier, met rijstepap) bij mijn pa en vanavond heb ik hier ook kerstdiner (met cadeaus!). Morgen doe ik niet veel speciaals, maar de 27e ga ik nog naar andere opa's en oma's (kwam beter uit, zo). Lange Kerst dus, haha! Wordt vast heel erg leuk.

Merry Christmas!

xxx,
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten