Pagina's

zondag 15 februari 2015

ROOM for thought februari #1

Hoi iedereen,
Vandaag weer de twee-wekelijkse rubriek met foto's uit mijn leven. ROOM for thought is een app voor de iPhone en Android die je elke dag op een random moment een notificatie stuurt om een foto te maken. Zo krijg je dus van elke dag een random foto! Het leuke is dus dat je echt nooit weet wat voor foto's eruit komen. Om de week op zondag laat ik jullie mijn foto's zien van de afgelopen twee weken.

Ik heb deze twee weken één keer een notificatie gemist, dus 13 foto's deze keer!


maandag 2 februari 2015, 15:11
Ik werk sinds kort bij de bibliotheek en maandag was mijn eerste echte werkdag (ik had hiervoor twee keer ingewerkt). Boeken opruimen! :)

dinsdag 3 februari 2015, 17:35
Ik zou deze week eigenlijk maar één keer werken maar ik kon voor Anneloes invallen en dus had ik weer een paar uurtjes gewerkt. Ik ging terug met de bus.

woensdag 4 februari 2015, 11:00
Ik zat in de tram. In Amsterdam. Zoals wel vaker gebeurd.

donderdag 5 februari 2015, 15:44
Donderdag had ik mijn rijexamen en... ik ben geslaagd! Hoera! Ik heb dus nu een rijbewijs, omygod. Daarna moest ik nog teksten lezen voor studie, en dat deed ik dan lekker in bed. Met Melon. Gesjellug.

vrijdag 6 februari 2015, 21:34
Door gezelligheid met mijn broer en moeder (omdat ik dus was geslaagd) kon ik Wie Is De Mol? niet kijken op donderdag. Dus moest ik het terugkijken! Nog maar een paar afleveringen tot de finale, spannend!

zaterdag 7 februari 2015, 14:09
Het was het weekend van het filmen van mijn toelating voor de filmacademie dit jaar. Hier zaten in de auto naar Amsterdam nadat we klaar waren met dag één.

zondag 8 februari 2015, 13:54
En hier waren we bezig met één van de scènes! Ziet er super fancy uit, toch? Was niet super fancy hoor, haha. Leuk, maar heel vermoeiend!

dinsdag 10 februari 2015, 20:22
Geen idee waarom ik de notificatie op maandag miste, maar op dinsdag keek ik een film voor mijn studie, namelijk Marie Antoinette van Sofia Coppola. Ik doe nu een werkgroep over kostumering in film en hier moesten we een opdracht over schrijven en een tekst over lezen. Was heel interessant!

woensdag 11 februari 2015, 13:00
Opeens ben ik helemaal gek op avocado op rijstwafels (met zout en peper). Je ziet er hier 1¼ rijstwafel, maar het waren er vier. Yummy!

donderdag 12 februari 2015, 11:11
Ik ging na hoorcollege naar de laatste dag van mijn montagecursus en toen viel de metro uit. Moest ik nog langer wachten. Was ik nog later. Ach ja, zo is het leven.

vrijdag 13 februari 2015, 23:09
Hay Day is niet het enige spelletje wat ik op mijn iPad speel, ook een CSI spelletje vind ik leuk. Het is zo'n zoek en vind spelletje met wat andere aspecten erbij. Dus. Ja.

zaterdag 14 februari 2015, 20:25
Valentijnsdag! Ik spendeerde de dag met schoolwerk (of het proberen te doen... oeps) en 's avonds ging ik naar Anneloes waar we met z'n zessen gingen chillen. Hier speelden we Cards Against Humanity op zelf gemaakte kaartjes, haha. Was heel gezellig.

zondag 15 februari 2015, 10:26
Mijn moeder maakte vanochtend pancakes! Hoera! Very very nice.

Dat waren mijn twee weken! De aankomende twee weken staan in het teken van het editen en afmaken van mijn toelating voor de filmacademie en studeren (waaronder weer een tentamen...). Drukte, drukte, drukte.

Wat hebben jullie allemaal gedaan de afgelopen twee weken?

xxx,
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten